2010年4月22日 星期四

2010-04-22 (Thu) 第一次湊諾諾


表姐今晚要去開家長會,想搵人幫手湊諾諾,我梗係義不容辭啦,所以就返唔到PT喇;又因為怕諾諾一時間冇左媽媽係身邊唔慣,最後決定我下午都放埋假,咁諾諾一路同我玩緊,就唔怕夜晚突然冇左媽媽啦!


我地計劃左去赤柱架,行街買BB衫同去沙灘玩沙;點知中午時候突然落起超級大雨,真係好大好大雨呀,d雨係打橫咁吹埋黎架,攪到我仲遲左少少放工添,唔係肯定連底底都濕埋!


因為落雨,去赤柱既計劃就要取消,真係勁down!表姐係大圍接左我後,返左青衣搵埋媽咪飲茶...


諾諾有車車玩,叫佢影相笑,佢就淨係笑囉,但唔望鏡頭;一係就望鏡頭但專登合埋眼,真係比佢激死!




我地hea住咁食野,飲完茶都四點啦;我地又hea住咁諗下去邊好,因為表姐六點先開家長會;係商場度,媽咪示範佢把好勁既遮,諾諾睇到變左"倒及牙"!



諾諾今日著左新買兼好型既水鞋:




玩左陣blue car:




諾諾一路楂住張紙,唔捨得放低...



仲好小心咁袋起去...唔知張紙係咩黎呢?



咪就係恩恩同諾諾係酒樓時一齊畫既畫囉!大家估唔估到左上同右下個兩隻係咩黎呢?左上其實我想畫dinosaur架,不過諾諾講左crocodile!  而右下個隻就係dolphin!




最後我地去左九龍塘三角公園,成日有明星拍戲個度呀,我帶左d吹泡泡比諾諾玩,宜家去唔成沙灘,就去公園玩啦!


我負責影相、舅婆負責楂住泡泡個樽、表姐就負責...坐埋一邊休息啦!




諾諾吹泡泡個樣真係超級爆笑,又肉緊又激動,兩邊腮都脹卜卜!




嘩~~呢條係口水定泡泡水黎架??



諾諾除左表情肉緊激動外,連手仔都好緊張!




玩到好開心,仲好大聲咁格格大笑+成日講"濕晒啦"!


 



之後表姐去開家長會,我地就同諾諾去左又一城Toysrus玩;臨落車時,表姐同諾諾講:媽媽去泊車,恩恩同舅婆帶諾諾去Toysrus先,媽媽泊好車黎搵諾諾,好唔好呀?諾諾聽得明咁講好,仲應承媽媽要乖!


我地係Toysrus玩左個半鐘,呢度咁細都玩到咁耐,真係估唔到!諾諾玩過咩我大部份都影低晒架,方便比表姐睇麻!哈哈~~



玩 Elmo:



玩彈琴:




玩滑梯:




玩橡皮鹿:



玩呼拉圈:




玩打機:



呢款電子遊戲機都幾得意,當然係勁低B啦,但諾諾真係玩得好開心,見佢笑得咁開心就知!




玩ABC:




玩打鼓+彈結他:



諾諾每玩緊鼓/結他時,佢總會比另外個樣我,要我一齊玩,停一陣都唔得架!




我唔想諾諾踎起度玩咁辛苦,就搵左個無人既角落,仲搵左張櫈仔比諾諾坐住黎玩!

唔知點解,諾諾一坐係張櫈仔度就梗係要將對腳放埋係個橙色玩具上面,咁就對手一邊打鼓,腳就一邊踩下踩下!


之後我實在頂唔順啦,因為我已彈結他彈左廿分鐘都有...唯有隊比媽咪同諾諾玩!哈哈~~



媽咪彈左幾分鐘就覺得好悶啦,仲話打比琪琪叫佢快d黎頂更!不過諾諾都冇放過我...佢一聽到我停左無打鼓,就會叫:恩恩打鼓...


 



玩轉轉ABC:



玩推史迪仔行街街:




玩餵BB飲奶+推BB行街街:




等琪琪黎到,我地就去左rice paper 搵位,等表姐同表姐夫!



琪琪知道會見諾諾,買左個Thomas車車比諾諾,諾諾錫琪琪以示多謝!



諾諾同琪琪今晚好friend,成日一齊玩兼一齊研究 Thomas!




因為表姐個家長會over run,我地先叫野食比諾諾;我地就等埋表姐先食野!期間,諾諾扮太陽哥哥同轉筆:




我地五個大人,叫左個六人餐,最後梗係食唔晒啦!



個甜品真係好正,諾諾都食到 lam lam 脷!




琪琪今日仲送左件衫比我,我梗鐘意啦!Thanks my beloved sister!


 


返到屋企十一點幾,今日真係好攰呀,仲攰過平時返工,不過,開心過返工好多倍囉!



沒有留言:

張貼留言