2010年4月16日 星期五

2010-04-16 (Fri) Te @ iSquare.TST Sogo.煮意粉


今日放工同太陽哥哥去 iSquare行街食飯,一心諗住去Panash Cafe食架,點知行街時被呢間『Te』吸引左...覺得呢度好簡約主意,侍應又唔會迫二個人坐埋一邊(四人檯),令客人食得舒服;而全間餐廳只得十幾款意粉揀,冇其他小食甚至湯,只得少量飲品選擇,總之就係專sell意粉!




餐廳牆上印左兩個大 Te 字:



中英日三種語言介紹 Te:




侍應的制服特別印上了餐廳名字,很特別的設計呀!



餐廳咭片:




檯面上有...



好大支 Tabasco:





我們的晚餐:



Spaghetti Japonese (日式海蜆本菇意粉):



Spaghetti Carbonara (煙肉蛋汁意粉):




係 iSquare發現呢間 tee shop,style 極似太陽哥哥喜歡的 Design Tshirts Store graniph!




之後去左 TST Sogo,諗住睇下砌圖,點知呢個場有點雞,冇puzzle之餘亦冇咩野行,不過慶祝25週年既poster同公仔都幾得意!




今晚食意粉食上癮,係Sogo supermarket買左兩包望落好吸引既即食意粉;返到屋企已經忍唔住煮黎食...不過唔好誤會,並唔係我,而係太陽哥哥!



有板有眼!




沒有留言:

張貼留言