2010年4月8日 星期四

2010-04-08 (Thu) Mochi Sweets.自製海蜇

 

 


食過一次同事請的Mochi Sweets後,一直念念不忘;聽人講好似得APM同朗豪坊有,個日去開旺角就過朗豪坊諗住買啦,點知搵唔到;原來朗豪坊冇架,只得APM同將軍澳有...見細妹係觀塘返工,早兩日問佢有冇係APM見過呢間野,佢話好似有...


點知今晚返到屋企就見到...,咩都唔洗講啦,冧爆!



 

 


細妹知我會寫blog,買時好醒目咁影埋鋪頭相比我,so good!



 

 


Mochi Sweets同Mochi Cream應該同一集團,Mochi Cream係銅鑼灣Sogo有,早排同太陽哥哥赤柱遊個日試過啦,唔...雪到好似雪糕咁,紅豆蓉又多...我唔覺得好味!


Mochi Sweets我就好鐘意,軟林林又煙韌,正!有好多味道揀架:



細妹買左六款味道,有乳酪芒果慕思、紫芋、粟子、朱古力、焦糖咖啡、士多啤梨;我覺得乳酪芒果慕思同朱古力最正,下次有機會想試埋朱古力慕思、蜜桃、檸檬蜂蜜、藍莓!



 

 


另外,媽咪今日整左海蜇,自家製架!



媽咪其實已經訓左架啦,不過見我返黎就起身撈調味我食,好爽好好味呀!佢仲話下次試下買海蜇頭,再整比我地食喎!



今晚返完PT返到屋企勁多口福囉,仲嚴重感受到好強烈既家庭溫暖,簡直係幸福滿瀉呀,what a wonderful life!


 

 


沒有留言:

張貼留言