2010年4月11日 星期日

2010-04-11 (Sun) 大嶼山觀音廟拜山 (下)


拜完山後,我地就返東涌休息下同食下野!



呢度個food court好大同好多食物選擇呢!




跟住試玩細妹部大相機既setting,影左好多無聊相!



呢張相夠勁吧?我要好大勇氣先post出黎架!




食野期間,太陽哥哥打黎,話接左客去機場,一陣可以黎東涌車我地返青衣!Wow,真係一個very good news!等候期間,又同漢堡神偷影左d相!



嘆世界+ing~~



飛完天降落~~




見坐係度無野做,又叫威哥扮model!




車我地返青衣後,我陪太陽哥哥去食tea,佢今晚踩埋夜更,呢餐係晚飯黎架啦!




返屋企大覺訓後,大約夜晚八點,媽咪話我未試過新都會既上海婆婆,帶我去試下喎!




三個人食到好飽下,之後行左陣街,又破財買左條裙!




沒有留言:

張貼留言