2010年4月18日 星期日

2010-04-18 (Sun) Workshop: 快樂思考力



<因為版權問題,我呢個網誌唔會公開,只會私有化被朋友睇到only>


前日係公司上左個workshop,報名時見題目係『The Power of Positive Psychology in Thinking (快樂思考力)』,被以下的宗旨及內容吸引,就約埋Elsa一齊去上啦!


宗旨:
提高對正面思想的威力及其重要性的察覺能力
體驗正面思想及回復正面思維的信念
培育及練習正面思維


內容:
正向心理學與思想傾向
您是個沈迷負面思想的人嗎?
負向思維的來源
思路創出路:以正面心理打敗負面思維

正面思維 - 一切從自己開始
培養正面思與快樂思考力的方法




今日第一次黎呢個 lecture theatre,原來新裝修好,前身係Faculty of Law既模擬法庭黎架!今日我坐個邊就係陪審團既位置,哈哈!



我覺得今日呢個workshop好正,導師一開始的引言已好吸引我,對某d一向無憂無慮既朋友可能好小兒科;但對於自己黎講,真係好有用,因為我自問自己的情緒,並唔係平時朋友睇到表面的我咁囉...所以我偷偷影低左好多張slides,用黎提醒自己,同埋跟您地分享!




導師話以前既輔導/心理分析,好多時只著重病人有咩問題,即只著重危機及問題處理,比如話某個小朋友有語言障礙、讀寫障礙、過度活躍等等;但自從有正向心理學後,現著重係發掘人的潛能及防禦能力;咁就做到中國人經常講的"固本培元",唔係有病先黎醫喇!




很好的例子:



跟住變成...平地!



結論:如果想要有幸福的感覺,只要不去不幸的地方就好了!




快樂係天生既,不過只佔40%,仲有後天及自主控制,佔60%;所以就算天生唔太快樂,加上後天及自主能力,都可以擁有高分的快樂程度!



只看黑色字,有咩感覺?如要擁有正面思維,看看紅色字吧!我覺得第二句勁似屋企既威哥呀! 不過要咁正面咁諗佢,真係有點難度!所以真係要學...




何謂正面思想:



人類行為剖析~~有樣野都要提大家,原來人的情緒有起又有落先叫正常架;如果您有朋友同您講,佢個人好開心一d煩惱都冇,仲經常處於開心興奮狀態,要留意呀!咁係唔正常架,一係佢欺騙緊人同自己,一係就...係躁狂症既先兆!




負面思想的元兇及種類:




幫助脫離憂傷的抽離法:




迪士尼思考策略~~唔知大家覺唔覺,我自己就好覺,每次去到迪迪尼,我都覺得好與世隔絕同開心的感覺;迪迪尼真係有種神奇魔力,入到去就好似去左一個開心世界,現實既煩惱會暫時忘記左,唔怪之吸引到咁多小朋友!




貼士:




好有意思的句子:


OPPORTUNITY NO WHERE


OPPORTUNITY NO WHERE


OPPORTUNITYNOWHERE


OPPORTUNITY NOW HERE



有用的提醒:




沒有留言:

張貼留言