2010年4月17日 星期六

2010-04-17 (Sat) 荃新天地.未來警察


今日想捧華仔場睇未來警察,因為太陽哥哥係荃灣剪髮,我地就去左荃新天地!



呢間GH第一次黎咋,入場位置有個大corner狂播trailar,吸引左好多人!




戲院係荃新天地二期,我之前都未黎過二期,靜過一期好多倍,拍蚊一樣...入場前周圍行下買小食,係新台場買左罐裝木瓜牛乳,唔係統一,真係差d,有點難飲,太"希"了,沒有奶的質感...



第一次試豬肉紙,真係紙咁薄,好脆添,太陽哥哥果然冇介紹錯!



有個大心型佈置,影下相先!




戲院好新好舒服,正過青衣城,略嫌瑩幕低了點;以後又多一個選擇,不過出荃灣真係唔太方便...



未來警察未上前已極多負面意見,但因為華仔,我都願意去捧場;可能之前comment太差,結果就比預期好,哈哈!係,橋的確舊了點,特技係唔及荷里活;但個人覺得又未至於外間講到差成咁;以港產製作,算OK了!起碼我睇時手心都因緊張而標汗丫,情節其實都緊湊架;仲有兩個男孩都好攪笑,尤其細個的博士,比徐嬌更出!



劇照:


Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
 



夜晚係屋企太陽哥哥又要煮忌廉湯飲,似乎佢愛上煮野食!




沒有留言:

張貼留言