2010年4月10日 星期六

2010-04-10 (Sat) 琪琪生日飯@鼎泰豐.Awfully Chocoate

   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


今日係細妹正日生日,我地係鼎泰豐同 Ruby Tuesday作出選擇,因為兩間細妹都未食過;不過太陽哥哥唔太鐘意 Ruby Tuesday,最後我地就揀左鼎泰豐,今日先知原來媽咪同威哥都未試過,咁就一齊去試下啦!



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


我地去左銅鑼灣鼎泰豐,唔知係咪過左開業時間呢,好在我地食六點咋,食完七點未夠,出面已經勁勁多人啦!



每次有大食威哥係度,食野真係要點多d,我地點左兩個round,銀包仲好傷添...



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


威哥同琪琪對呢張食小籠包指引都好好奇,我見過幾次,當然不足為奇啦!



好多食野~~



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


影相先~~



合照就真係影得唔多掂~~



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


一路想試 awfully chocolate好耐,見馬仔同Yammy試過都話好味,只係一直未有機會買到同試;前排見呀蘇都介紹埋,的起心肝真係要買黎試;難得今日係銅鑼灣,細妹又生日,fit 到爆呀!



銅鑼灣分店冇中環分店個監獄設計咁攪笑,不過都幾有型咁,成間鋪頭入面冇咩design,佢地話似等緊登機喎



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


鋪頭外面:



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


袋同盒都係統一設計,總之諗起 awfully chocolate,就會諗起係深棕色溝白色既對照!



生日牌係附送既,簡單但得意搶眼既字體!



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


壽星女與蛋糕~~作裝吹蠟燭...表情都誇張過人!



對眼太細啦,碌大d~~~



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


許願+同堅吹蠟燭:



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


同我&媽咪合照:



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


跟住我話好啦,到同太陽哥哥影喇,細妹即刻話:下...得我同佢咋?我就索性叫佢繼續keep住O咀影~~



好誇...



太陽哥哥開始加入...



兩個都好誇囉~~



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


見您怕醜,一齊影張喇!



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


見太陽哥哥冇咩反應,只係肯做鬥雞眼,同我地完全唔襯...我同細妹索性自己影!



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


三母女一齊影~~



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


細妹另外收到太陽哥哥的利是及威哥送的靚杯;呢排先知細妹愛上Bunny King一段時間,但冇咩地方有得買;好啦,我有機會見到就買比您啦!



   
  
   
  
   
  
   
  
   
  


沒有留言:

張貼留言