2010年4月3日 星期六

2010-04-03 (Sat) 羽壽司.狂掃VS/Clinicare換UA戲飛

 
 
 
 
 
 
 


今日等太陽哥哥放工後出旺角,第一次同太陽哥哥試羽壽司!



 
 
 
 
 
 
 


呢度d牛舌都幾好味呀,好入味,不過會錢就貴過我地成日食的北海道活壽司;而鵝肝壽司我就覺得呢度好味d!



 
 
 
 
 
 
 


獨家既Monchichi公仔,食滿$180加$38就可換一款,我地換左隻橙色龍蝦比媽咪!



 
 
 
 
 
 
 


另外,今日狂掃左好多VS+Clinicare產品,其實唔止今日,呢幾日我地成家人前前後後都買左三次,因為只要係屈臣氏買滿VS+Clinicare產品滿$150,就可免費換2張UA戲飛,實在係非常之抵呀!而因為每間屈臣氏都係換完即止,我地都係見到邊間仲送緊先買;以我地既經驗,青衣城+新都會既屈臣氏已經冇啦!


呢d係我自己既戰績,仲未計媽咪同細妹個d架!



 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言