2010年4月7日 星期三

2010-04-07 (Wed) 兒童節+復活節畫.chip n dale 立體小砌圖完成品


今個長假期有兩個節日,太陽哥哥畫左兩幅畫比我;第一幅係兒童節,太陽哥哥寫左B. B. Day!



第二幅係復活節,呢幅太陽哥哥畫左個幾鐘呀,我見佢花左好多時間畫d雞蛋殼!



我自己就較鐘意BB個張,因為可愛d,加上太陽哥哥第一次畫BBstyle!哈哈~~



呢個假期亦砌左生日時Yammy送比我的chip n dale 立體小砌圖:



成廿年冇玩過砌圖啦,宜家d砌圖有好多裝備,連個盒都做到放到製成品既size,咁砌完就唔怕周圍擺會鋪塵啦!




原來宜家d砌圖每塊後面都有個編號,方便唔見左時可配返,我真係大鄉里喇!




我記得細細個時好鐘意砌砌圖架,爸爸媽媽仲話我砌得好快添;呢個立體砌圖只得六十塊,實在太簡單喇,我十分鐘就砌完啦!立體砌圖我第一次玩,開頭諗住砌圖軟林林,實好易塌啦...點知呢種砌圖好堅硬好實淨架,雖有弧度,但都好貼邊,砌完兩個半心形外殼後,再將佢地同心形框合體就攪掂喇!



玩完呢個立體砌圖後覺得好好玩架,有點上癮,下次行街要行下puzzle shops先得!




沒有留言:

張貼留言