2010年4月6日 星期二

2010-04-06 (Tue) 第44個月拍拖紀念日


6號同22號一向係我同太陽哥哥既紀念日,前者係拍拖,後者係結婚;不過我地梗係唔會每月兩次大事慶祝啦,只係撞岩假日先借題慶祝一下;有時仲係去完街,夜晚返到去先知個日原來係紀念日!


今日係6號,其實結婚後都好少再慶祝拍拖紀念日啦,不過咁岩係呢個長假期入面既最後一日,加上太陽哥哥一早記得,前兩日仲去左 iSquare iMAX買3D馴龍記戲飛!


我地睇十二點幾個場,十點幾就起身出去啦,先係M記食少少野!



我覺得呢期既公仔都幾得意呀,但只係鐘意漢堡神偷,最可愛係佢,肥嘟嘟好Q版!




食野時望住張traymat,先知原來呢幾個麥記人物,個個身份都有故仔架!




跟住去 iSquare iMAX睇戲,iMAX我地第一次黎,之前已想黎睇阿凡達架啦,但好full 我又冇心機等,今日終於試到啦!



戲院出面有張好大塊既馴龍記手作:



個瑩幕真係好高好大,我諗有十幾個人咁高;太陽哥哥早買飛,所以買到最後個行,視野同視覺都好正!




馴龍記我冇抱住好大期望,只係一向好鐘意睇3D,加上係卡通片,就點都會去睇左先算,話晒 Dreamworks出品,應該唔太差,雖然Pixar好d;睇完我覺得好好睇呀,又上天又下海,配合埋3D,好靚好靚,淨係視覺享受都抵返啦,推介!


Yahoo! 電影
 
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影
Yahoo! 電影



睇完戲行去佐敦澳洲牛奶公司食野,亦係今朝麥記唔食咁多野既原因,要留肚!




跟住去左旺角行街shopping,夜晚想坐得舒舒服服咁食晚飯慶祝下,就去左Pokka!


呢杯叫cappuccino soup,個名好攪笑,上面係cappuccino泡沫,下面係蘑菇湯!



叫左carbonara意粉,carbonara汁一向係我同太陽哥哥既至愛,好正好好味!




另外叫了300g既steak,二百幾蚊客,我覺得有點貴,但我鐘意食steak麻,因為百幾蚊個款牛扒三重奏已食過幾次!



真係好好味,同扒王之王個d真係差好遠!



另外叫了牛脷,不過有點油...我地以為牛脷=牛舌,點知原來質地咁唔同!哈哈~~



咖啡一杯:



今日又玩又食左成日,為這個假期劃上圓滿的句號!



沒有留言:

張貼留言