2010年4月2日 星期五

2010-04-02 (Fri) 與諾諾短聚半小時


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


今日係清明+復活節五天假期的第一天,黎緊的五日假期,太陽哥哥只會星期六日楂車,會放三日假陪下我同休息下!今日第一日假期,主要係太陽哥哥休息日,佢呢排公司日日做到成十一二點,凌晨一點都試過,佢係極度嚴重缺乏睡眠囉!所以今朝雖然我九點幾已起左身,但我特登唔叫醒佢,由佢訓到自然醒,因為我覺得放假訓到自然醒,絕對係一件好幸福既事;尤其對佢平時一星期工作七天既人,相信係非常難得,加上今日我地主要節目只係夜晚回太陽家食飯!


太陽哥哥一訓就訓到十二點半,起左身一陣,到兩點再訓到五點,勁!夜晚我地返太陽家食飯,太陽哥哥呢排日日要OT返唔到黎食飯,我都好耐冇見太陽爸媽啦!因為明早太陽哥哥係樓下交車,今晚我地會係度訓;飯後利用套好憎既秋香怒點唐伯虎時段,去左搵表姐拎野,順便見下諾諾!我地一入屋,諾諾就叫恩恩同Sunny哥哥啦,真係乖仔!跟住我同表姐去左廁所拎野,表姐夫去左上網,我攪完一輪後出廳,見諾諾同太陽哥哥原來都玩得好開心!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾的小型廚房,食物要用泥膠整架!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


諾諾又要幫恩恩影相,又影到幾正中喎!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


不過今日好難叫到諾諾企定定同我影返張合照呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


呢d就係表姐比我既野喇,佢比晒雪花秀d試用裝我用呀,表姐真錫我,真係多謝晒!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言