2010年4月15日 星期四

2010-04-15 (Thu) 李思捷 @ Annual Dinners


我自己一路都幾鐘意李思捷架,因為...單眼皮囉! 其次覺得佢口才真係好叻,同埋好攪笑,my cup of tea!


細妹近來因"荃加福祿壽"亦留意他,仲好驚訝咁話比我知,原來李思捷扮歌星唱歌唔止一兩個似,係好多好多個都勁似勁似架,所以比好多公司請佢用annual dinner表演嘉賓!呢樣我真係唔知呀,直至睇完細妹比我既links....真係睇到O晒咀,太陽哥哥係我身旁都睇到笑晒同好驚訝!原來李思捷係咁攪笑咁叻架,宜家先知真係遲;anyway,因為咁令我更加欣賞佢!




唔扮聲,用返自己把聲唱歌,其實都好好聽!




沒有留言:

張貼留言