2009年11月30日 星期一

2009-11-30 (Mon) 扒王晚餐


因為今日約左收電視櫃,我同太陽哥哥一放工就返青衣...之後仲要去傢俬鋪講返d細節,費事再造得唔好口同鼻坳;去傢俬鋪時經過涌美,休剛打黎,傾傾下我問佢係邊,一唔一齊食飯;點知佢剛係屋企,原本CW會上黎同佢食飯,既然咁岩,佢地就join埋我地一齊去青衣城食飯,我地去左扒王之王!


大潛艇係青衣城扒王特色之處,係度住左十幾年都未影過!哈哈~~



我地掛住食都唔記得影相,到太陽哥哥個碟黎先記得...




之後索性用佢個碟影晒,當大家都食呢個餐啦!



呢餐飯因為有點意外,食左成兩個幾鐘,雖然食得耐,但一d都唔覺得悶,反而食得好開心,因為我地四個大談男女之道,呢個係講唔完既話題,大家都開放自由咁發表左唔同既意見同睇法;無論係純分享又好,係順便借題暗示又好,呢餐飯大家都食得開心,又帶到野走,幾好幾好,唔錯唔錯,希望有機會同郭氏食多d飯啦!



沒有留言:

張貼留言