2009年11月16日 星期一

2009-11-16 (Mon) 台灣遊 Day 3 - 墾丁:關山.飛來石.日落.出火.夥計鴨肉冬粉


差唔多天黑,我地就出發去關山睇日落;到達關山後,先去睇飛來石/福靈龜,真係好似一隻大烏龜呀!




關山原來可以一次過俯瞰晒好多地方~~



風車變得好細呀,可想而知,我地今日真係去左好多地方!




日落啦~~估唔到黎墾丁兩日,都可以睇足兩日日落,好滿足,好浪漫呀!




跟住我地去出火(唔好有歪念呀!!),未出發前已經好想去既一個地方,因為出火區係玩煙花架!去出火前我地已經買定煙花,因為如果係出火先買會好貴,多得胡姨姨帶路;宜家先五點半,咁早放煙花都係第一次!



我好鐘意放煙花架,香港冇得玩,所以今次好期待呢!



出火明名原因:地底的天然氣沿著岩層的裂隙冒出地面,點火後燃燒所形成。出火的地質為墾丁層(泥岩層),泥岩層的裂隙多,火苗會到處游移。夏秋雨季時,裂隙常受阻塞,因此冬春乾季時出火現象較為壯觀。



去到已經有人玩緊啦,地上火苗既火係天然發放出黎架,厲害厲害,所以行路時都要小心,因有d位就算冇出火,都有煙飄出黎,就好似係火山口上面行緊路咁,容乜易突然有火標出黎架,都有d驚驚地架~~




今次台灣之行,一來想同太陽哥哥影多d合照,二來一路都未試過用自己相機影煙花相,所以帶埋腳架黎!買煙花時每類型都執d,有有聲既、有飛上天既、有楂住係手噴下火花既,最尾呢款我叫佢做畫畫煙花,開頭覺得呢款煙花最無聊,只係楂住係手on居居睇佢噴下火花,唔夠有聲又識飛上天個d咁勁咁好玩!點知有聲又識飛上天個d都影唔到相既,反而呢種畫畫煙花就影到喇!


可惜畫畫煙花只買了一盒,得十支,因為未試過影,都唔知點set,所以試機都用左一段時間同一d煙花!經過不斷既嘗試,影左好多張,以下呢d係見得人兼且不錯既測試~~


我的作品:



太陽哥哥的作品:



太陽哥哥話要簽自己個名喎~~




跟住胡姨姨幫我們按快門,我同太陽哥哥一齊畫,大家開始時都好亂好緊張,因為胡姨姨按完一下又按一下,我同太陽哥哥都未黎得切溝通畫咩、點畫、由咩方向畫...佢又、胡姨姨又說"開始"了!


呢張係我叫太陽哥哥一齊寫BB,結果一個正方向一個反方向,笑話百出!



成功啦~~



一齊畫心心、星星...唔錯丫,差唔多大細,幾有默契丫!嘻嘻~~



S & G 都好有意思~~



 亂黎一通~~



 最後想一個畫心一個畫星,可惜畫得唔好,亦冇煙花再試了!




玩完煙花先係六點多,我地就去左旅遊書有介紹既夥計鴨肉冬粉食晚飯!



旅遊書果然冇推介錯,呢度d鴨肉好正呀!另外,鵝腸都好爽好好味!




食完飯仲有半個鐘鐘胡姨姨先夠鐘接我地,我地就周圍行下,咁岩再見到有煙花買,於是我地買多左兩盒共廿支既畫畫煙花,諗住今晚係露台玩,又或者帶去清境玩都得!之後我地就去左7-11買野飲,點解我坐到咁?因為....



地下有隻小貓咪,佢好慘呀,見人就係咁喵喵喵咁叫,仲會爬上您隻腳度,雖然我好同情佢,但如果佢爬上我度,我都驚呀...我見佢咁瘦,喵喵喵咁叫應該都係肚餓,所以分左d牛乳比佢...



我一滴落地佢就即刻走去食啦!餓成咁...陰功囉~~



聽朝我地就離開墾丁啦,墾丁行程話咁快就完結,真係有d唔捨得,尤其唔捨得個大海呀!睇返地圖,呢兩天我地都去左好多地方,基本上去晒墾丁值得去既景點,每個名勝都留低左我地既足跡,感覺好充實好滿足呢!墾丁呀墾丁呀,我相信我會再同妳見面架!




沒有留言:

張貼留言