2009年11月16日 星期一

2009-11-16 (Mon) 台灣遊 Day 3 - 墾丁:後灣.萬里桐.白砂灣.貓鼻頭.出水口



睇完海洋動物,我地繼續墾丁旅程,先去後灣,呢度有條好sharp既後灣橋,影相唔錯!



因為顧住食包,個口含住啖包咁影,加上手上舊包穿崩,要再補影!嘻嘻~~




跟住到萬里桐,呢個景,車我地個姨姨話呀唔知邊個,係戲入面就係望住呢個海諗野喎~~



我都叫太陽哥哥望住個海扮諗野~~



呢位就係呢兩日車我地個姨姨啦,佢姓胡既,都係多得佢,我地先去到墾丁咁多地方咋!




之後去白砂灣,又係海角七號拍攝景點!




跟住去貓鼻頭,呢度係一個頗大既遊客中心,一大片地方,應該係熱門景點!



沿住條小路上去就係觀景地區~~




貓鼻頭介紹:



似一隻趴係度既貓嗎?我覺得麻麻地似啫...不過我地一陣去第二個景點睇會似好多架!



 


裙礁介紹:



似一層層的百摺裙嗎?




高處影下的四周景色,下面就係遊客中心,我地行左好多路上黎呢!




之後去出水口~~



呢條就係出水既位置,遠處見到今朝既風車位置,如胡姨姨所講,其他景點看風車會變得好細呢,好在今朝近距離影左相咋!Yeah~~



太陽哥哥叫我行出去,我出左去但唔敢跳過d石柱,最後都係折返,遠處幫佢影相算了!



呢個位遠眺貓鼻頭又真係唔錯喎,胡姨姨真係無講錯,真係似趴起度既貓呀!



我叫太陽哥哥同貓鼻頭 kiss kiss~~



太陽哥哥跳到好出,行到好近海邊,佢好興奮呀,因為我去唔到丫麻!跟住我叫佢跳,幫佢影跳跳相!



睇佢開始跳到頂唔順啦~~哈哈!梗係啦,我係咁話:哎呀,影唔到,要再跳!佢一共跳左十幾廿次呀!仲係咁問:得未呀?得未呀?哈哈~~鬼叫佢咁出到去我出唔到佢咁興奮丫拿~~仲唔整古到佢~~嘿嘿!!



見佢跳得咁興奮,我叫佢扮成龍大哥大獻身手,我仲扮埋導演,指揮佢聽到我大喊action先開始,呢段片好爆笑架!




沒有留言:

張貼留言