2009年11月19日 星期四

2009-11-19 (Thu) 台灣遊 Day 6 - 清境:壽生園生態區.廬山溫泉.放煙花

live_line0522 (26).gif


跟住我地去埋清境農場最後一部份既『壽生園生態區』,呢度睇植物多,冇咩特別~~



咁就玩完成個清境農場啦,之後慢慢行返落山,由大約海拔2000公尺行到海拔1700,去返尋日既遊客中心同商場~~



再食多次尋日間咖啡店,今次我同太陽哥哥都食飯,呢餐好好味呢!



live_line0522 (26).gif


之後就等山莊老闆黎接我地,返到山莊只係下午三點,無咩特別野做,休息一陣我地就決定去廬山浸埋溫泉,為呢個清境之旅再增添不少色彩!



橋上兩旁望落去,原來係度重建緊,司機話前排水災,呢度受最大影響,呢間碧樺溫泉會館既簷逢以下地方,曾被水湧晒入去!



live_line0522 (26).gif


一路行去浸溫泉既地方時,感覺呢條街有點似九份呢!



浸溫泉既地方:



呢個溫泉麻麻地靚,又舊舊地,台北既春天酒店起碼靚十倍呢!不過唔緊要啦,旨在到過廬山,浸過溫泉啫!回程係吊橋上影相留念~~



live_line0522 (26).gif


跟住返山莊,剛日落完,仲隱約見到紅紅的晚霞,還有濃濃的雲海,真係好似仙境一樣!



明早就離開清境了,臨走時都比我見多次咁靚既景色,好滿足呀!山頭係雲上若隱若現,既似海市蜃樓,又似天空之城!呢個景象,我會永遠記住,真係好靚...



浸完溫泉特別肚餓,返到山莊就即刻食晚飯啦,我食本身包埋既碟頭飯,太陽哥哥就再食火鍋!



live_line0522 (26).gif


晚飯後重要節目係...放煙花別清境!之前係墾丁買既煙花,一定要今晚玩啦,因為去到台北就冇機會玩,亦唔能帶返香港!經過上次係墾丁出火既經驗,雖然只得二十支畫畫煙花,但都影到好多又成功又好靚既圖案!我仲同太陽哥哥一決天下,睇下邊個畫得靚d!


太陽哥哥的作品~~佢成日都要簽名,雖然我都唔明有咩好簽!哈哈~~



不同style既圈圈:



不同style既心心:



見佢冇咩創意,我叫佢畫蘋果,都幾似喎!



LOVE:



逆轉寫既LOVE,呢個我真係寫極都錯晒方向,呢個絕對要向佢認輸!



用兩支畫畫煙花寫既雙星/雙心:



live_line0522 (26).gif


到我show time啦~~雙星+唔同style既雙心,畫心型梗係我強項啦!哈哈~~



正常的LOVE,逆轉真係寫極都錯方向...



呢個煙花比賽,雖然我寫唔到逆轉的LOVE,但我覺得我都應該贏太陽哥哥既,因為我比佢更多創意,佢畫黎畫去都係簽自己個名同星心圈咁,我就畫左好多唔同公仔呢!我仲畫到逆轉的高音譜號呀,呢樣先最勁!


以下就係證明~~不過一路畫時笑料百出,太陽哥哥按快門時成日笑我同扮我,佢話我動作特別誇張喎,因為我地通常要係個幾秒曝光時間快快將線條畫出,跟住成個人要hold住同定格,唔好郁,唔係就破壞成幅圖案架啦!係以下既相片入面,都隱約睇到我定格時個甫士,有擘大腳,有坐無櫈,有舉起手等等...又真係幾爆笑既,唔怪之太陽哥哥成日忍唔住要笑啦!



高音譜號畫左好多好多次呀,練左幾次先將方向攪清楚,話晒逆轉咁畫喎,真係好難架,開頭畫一係畫得太肥,一係中間個圈太大...最尾個張終於成功啦,亦係最滿意既!



圈中有星/有心亦係我好滿意既佳作!



今日節目真係好豐富,玩得好開心,好難忘!呢次清境之旅,就係花火下劃上圓滿既句號喇


live_line0522 (26).gif


沒有留言:

張貼留言