2009年11月21日 星期六

2009-11-21 (Sat) 台灣遊 Day 8 - 台北:市政府.台北車站


太陽哥哥黎過台北幾次都未去過101,我地今日就去市政府個頭shopping喇!先搭捷運由西門到市政府站~~




市政府呢帶有幾個大型商場,淨係新光三越已經有幾幢!



新光三越內發現類似Tokyo Hands既 Hands Tailung,貨品應該全部都係from日本,但就冇Daiso十蚊店咁平;勁多野睇呀,淨係行呢度都行左個幾鐘!



呢度好多得意野,有d純粹靚,有d就好實用,我好多都想帶返屋企,但當然冇可能啦,唯有影張相,就當擁有左架啦!



呢個掛衣飾真係幾好,貼心到前後唔會撞位,充分利用晒d空間!



呢款掠衫袋我係香港吉之島十蚊店買過個,不過只係一層,呢度就有個兩層,勁!



呢個用黎掠鞋架,呢度真係好多新奇又實用既野呀!




我既收穫只係以下呢d,唔係好多,因為始終都係Daiso十蚊店平d!



雙層飾物盒,用黎放耳環正呀!



牙刷架,梗係用黎放我同太陽哥哥既牙刷啦!



呢個杯第一眼已好鐘意,只係覺得為起港幣$100有點貴,但行完成間鋪頭後,臨走都係忍唔住要帶佢返屋企!




係三越超市見到 hello kitty 通心粉,影低比姊妹們睇先!




行緊去第二個商場時,係馬路見到好cutie又colourful既車車!
返到香港load相時先見到除左架橙色外,原來後面仲有架白色呀!



再行前d,係商場旁見到個booth,哦...原來係電話宣傳日,d車車真係好可愛呀,仲有黃色同粉紅色,我都想要返架呀!




跟住去左New York New York,我同太陽哥哥都各有收穫!



上次黎台灣時買過呢間Target Sports既 boxer,好好著,所以見到就入貨,可惜唔係好多款,唔係太陽哥哥實會掃晒呢!




我就係Products Bros買左幾件tee,其實覺得tee上既公仔好得意先入去睇下,我咁大個人,已好少著公仔衫了...不過太陽哥哥極力叫我買,又係咁叫我試,佢話覺得好靚好得意呀,所以最後就買左幾件;雖然返到去都未必成日著,但買左先啦!


呢個品牌都幾grand,個膠袋純粹包住件tee架咋,跟住會再入紙袋;而tee上的每個紙牌,公仔款式都唔同架!



我總共買左三件,每件tee前後都有公仔架!我最鍾意第一件,我係太陽哥哥個baby麻,所以被baby呢個字吸引左,咁當然個公仔靚都係另一個原因啦!



太陽哥哥就好鍾意呢件:



呢款雞雞都好可愛:




之後我地去到101啦,但今日陰天,我地冇考慮上去睇風景,只係黎行街咋!



原來101有個自己既icon公仔,我幾年前黎時都冇發現,唔通係近年先有既?



係101超市:



最後係101間M記試左個香港冇既包:




跟住我地就搭捷運去台北車站,繼續shopping~~


 



呢度間三越最多手信選擇~~



我又有收穫啦~~



呢度竟然再次比我地遇見Daiso十蚊店,仲係好大好大間,我地行左兩個鐘都有呀!今日買左好多野,拎到成手都係,加上我地個喼已滿,點都要買個大袋裝野;最後就買左兩個環保袋(紅藍白款式),一個粉藍,一個粉紅,勁靚呀,我一見到就鐘意!聽日同太陽哥哥一人一個拎上機,襯到爆添呀!




除左買野,我地都有睇野既,呢個摩天輪係全人手造架,勁呀~~



呢度竟然有間好大既Gundam shop:



雖然我唔鐘意機械人,但呢個基地連我都覺得幾勁呢,尤其係個機械人運輸帶~~




係咁行街消磨時間,就係因為要等係呢餐 Mo Mo Paradise 食火鍋呀!



有四個湯底選擇:



Mo Mo Paradise 既肉品係來自澳洲既;任食個半鐘,約港幣一百蚊一位~~



我左手個碟係牛肉,右牛個碟係豬肉,呢度d豬肉同牛肉一樣,涮到一變色就食得架啦!呢餐真係好好味,我同太陽哥哥都食到捧住個肚走!



最後仲有酸mei mei既砂冰仔做甜品,我一向唔食酸野,但呢個砂冰仔我覺得好好味!



埋單時亦奉上糖同牙簽,非常貼心!




之後就返西門啦,又再行陣街同買野食返香港!木瓜牛乳每次都唔少得,只係今次我地買兩盒咋,因為個喼冇咩位放呀!



蜜桃味Extra係台灣新產品:




行完街就係西門町買宵夜返酒店食,呢個就係住西門町最方便既地方!跟住就開始執行李...聽日就走啦,好唔想走呀,想繼續玩呀,唔想返工呀...




沒有留言:

張貼留言