2009年11月23日 星期一

2009-11-23 (Mon) 放假後家事日

怕羞.gif
大意.gif
怕羞.gif
大意.gif
怕羞.gif
大意.gif
怕羞.gif
大意.gif
怕羞.gif
大意.gif
怕羞.gif


放假後要處理既事多到一籮籮:洗十日以黎既衫、換被鋪床單、執喼、執旅行帶+買返黎既野,亦因為旅行前約好左今日送電視櫃...除左以上公家事,仲有我既私人業務:追返十集宮心計+富貴門、整理相片、寫blog...基於以上種種,我今日要繼續放假!


其實尋晚返到黎都差唔多十二點啦,即刻連續洗左兩機衫,香港天氣比台灣既天氣仲凍仲差呀!之後我就睇劇啦,相片同寫blog都放埋一邊先,因為怕唔追TVB live會cut,到今朝成六點先訓!哈哈~~


訓醒之後見媽咪,同佢食早餐,又分享下手信同旅行趣事;跟住等收電視櫃,可惜有問題,呢次真係麻煩了...不過太陽哥哥話交比佢黎跟進,咁我就唔理了!


攪呢攪路,得閒又做下打掃,得閒又追下劇,好快就日落...出門口去大圍同太陽爸媽食飯!我地今日出街食,去左大圍火車站既『江南小廚』~~


個翅好正呀~~



好大隻豬手呀~~



怕羞.gif
大意.gif
怕羞.gif
大意.gif
怕羞.gif
大意.gif
怕羞.gif
大意.gif
怕羞.gif
大意.gif
怕羞.gif


沒有留言:

張貼留言