2009年11月9日 星期一

2009-11-09 (Mon) 迪士尼散步.接媽咪們機


今日表姐同諾諾黎接我放工呀,點解?因為我地約左好今晚一齊食飯,跟住去機場接媽咪們機,但佢地十點半先到港,點hea咁耐呀?就係咁,我地就決定去迪迪尼打個轉、散個步咁,係咪好型呢?嘻嘻~~


五點半放工,返屋企換個快衫,去到迪迪尼已經天黑啦,d人就走緊,我地就好似反方向咁宜家先入去玩,真係攪笑喇!




迪迪尼開始聖誕佈置啦,仲有大聖誕樹呢,不過好黑,影出黎既相質素唔好呀!表姐話十一月尾d卡通人物就會換晒聖誕衫,上次因為結婚前後都好忙,冇機會同著Halloween服飾既卡通人物影相,希望今次聖誕服飾,有機會影下啦!




諾諾一黎到迪迪尼就好興奮呀,係咁指住要去玩"Owl 船船",即係小小世界,因為架船一入去就會見到一隻貓頭鷹架!



d發光氣球好靚呀,尤其是係夜晚,但百二蚊一個,實在太貴啦!




黎到小小世界啦~~



恩恩都要同諾諾影~~




成個場都冇人,得我地自己玩,梗係啦,七點就放煙火,所有遊戲都會close,宜家已經六點八啦!



雖然唔係第一次玩小小世界,但太陽同月亮都係今次先發現,原來小小世界入面有晒太陽哥哥同月光妹妹架,唔怪之諾諾咁鐘意玩啦!哈哈~~




因為全個場一個人都無,我地玩完一次後,就要求唔起身再玩多一轉,工作人員開頭話唔得架,要係出口出完,再係入口入過黎排隊架...下,但咁"兜"法,行咁多冤枉路,好攰啫,大家都知迪迪尼排隊個area係幾咁大都兜幾咁多路架啦...我地做出好陰功既面容,最後...工作人員帶左我地行shortcut,一落船個位有條樓梯,上幾級後有架lift,搭lift落去一開口,就係上船個度!原來只係幾級樓梯之隔,不過工作人員話唔可以比其他人見到架!嘻嘻~~




玩左兩轉小小世界後,未出到黎已聽到boom boom聲,已經七點夠鐘放煙花啦!



每次睇煙花都係坐係城堡前睇,未試過企係呢個位睇,原來係呢度睇,d煙花係勁大個,亦係勁大聲架!左邊出完就到右邊,睇時就冇好似係城堡前睇個full picture咁喇,要左右咁望!遠處仲見到好大煙呢,好似探險咁架!真係勁大聲同勁大個煙花係頭頂出現,煙花boom完變晒煙,有d似打緊仗/外星侵襲地球咁架,不過係靚版,因為d煙花係由下而上,而唔係從天而降!哈哈~




boom到咁大聲,諾諾全程冚住耳仔!




放完煙火都冇遊戲玩架啦,行左陣商店,我地就出發去機場,我地揀左食味千拉麵,等埋表姐夫同威哥黎一齊食!




我地四個大人,竟然叫左個四人餐加二人餐,一共有五個麵加七個小食!全部食晒呀~~




去迪迪尼之前,我特登係屋企雪櫃拎左d野比諾諾,就係...益力多喇!諾諾兩歲前,表姐都冇比諾諾食過/飲過小食/零食個d非健康食品,一來想諾諾健康d,二來唔想諾諾好似一d小朋友咁,細細個就扭計要飲汽水,又或者正餐又扭計要食零食而唔肯食飯;過左兩歲生日後,表姐先開始比諾諾試我地人類既人間美食!人生既第一支多多,就係恩恩比諾諾飲架啦,極之珍貴,好值得紀念呢!諾諾開頭飲完第一啖,少少皺眉,可能少少酸,但跟住就一路飲一路話好好味啦,仲係兩個"好"字呢!




食完飯後我地就陪諾諾周圍行下,睇佢對呢個information area既單張幾有興趣!




跟住又同威哥一齊打機,諾諾對畫面既動畫好好奇呢!




諾諾自己擺甫士叫恩恩影~~




仲有時間,我地玩完一輪又去食野,去左許留山食甜品!




時間岩岩好,一食完就見到姑媽出黎啦!



跟住到我媽咪同兩位aunties都出黎啦,臨別時我梗係要幫四大美人影返張團體相留念先啦!




返到屋企,我就將自己平時去旅行既習慣,按在係媽咪身上,叫佢拎晒d戰利品出黎,幫佢影張大豐收相先!呢度足足攪左半個鐘先排好晒呢,好壯觀吧?勁呀!




我同威哥都要影一張先!因為當時已接近十二點,影完後我就拿拿林閃啦,聽日仲要返工丫麻!不過我沖完涼後,就:哎呀,排得咁辛苦,唔記得幫媽咪再每類黎個close up添!因為成張相實睇唔清楚,尤其是媽咪dmonchichi 戰利品呀!好失望呢...




媽咪買左好多野食返黎,當然都有分比我啦,除左食,以下呢個shiseido眉拑真係值得一讚!其實係琪琪叫媽咪買既,我知道後搭單又要一支啫,因為琪琪話係佢用過既no.1最好用眉拑喎!我即刻試下啦,真係super good架,不過香港冇得買,想要就要係日本入貨啦!




沒有留言:

張貼留言