2009年11月5日 星期四

2009-11-05 (Thu) Home-made Yogurt.媽媽去旅行


尋日放假一天,一來近來好攰,想休息下訓耐d;二來今天媽咪會去日本旅行,就當係旅行前夕陪下佢,比佢見多我幾面啦!


媽咪見我咁乖,都有好野益我,就係...呢個樽...



打開...咩黎架?




其實入面係紅色蓋個細樽,放左係雪櫃度!其實白色個大樽,係用黎整Home-made Yogurt架!



打開...嘩!好似呀!仲係香蕉味,一聞就聞到!媽咪好勁呀!



質感跟真Yogurt一模一樣,不過"杰"左少少,媽咪下次會唔整咁"杰"架啦!其實,我一路食時,一路諗起諾諾,因為我記得佢好鍾意食香蕉味既baby yogurt!




媽咪仲將佢d材料晒冷比我睇!



原來媽咪仲開始整緊蛋糕仔,威哥已經試過;但我前排好忙,日日都好晏先返到屋企,所以媽咪冇比我試呀!




尋日放假,除左食Yogurt外,媽咪仲陪我行左千色店,買左個不秀鋼碗盤架,好重呀,拎到我...好似被人fit完咁,真係師奶唔易做呀!




旅行前夕,媽咪整左頓豐富晚餐比我地,有鹽焗雞脾雞翼,仲有雲吞雞湯煲,唔洗問,當然好正好好味啦!




到今朝,晨早六點起身...




送媽咪~~順便一齊嘆返個醒神早餐!威哥同媽咪就醒神啦,我就慘喇,食完就要返工,今晚仲要PT,直踩十六個鐘呀!您話我點唔殘丫...




食完早餐後,威哥竟然人有三急,要返屋企辦大事,唯有我幫媽咪托行李,送佢上車啦!送媽咪上機場巴士後,我就返工啦~~


睇媽咪笑得幾開心燦爛~~



媽咪架巴士開走後,我竟然有d想喊呀,好唔捨得佢...因為咁大個女,通常都係自己去旅行玩,同媽咪拜拜;但今次係媽咪同我拜拜...我結婚致謝時都講過,咁多年黎,媽咪將最好既野比晒我地,自己咩都冇都冇所謂,所以咁多年黎,佢都極少有多餘錢去旅行,最上一次都係我同琪琪出錢,幾年前一家去左個超值泰國團咋;而再上一次去旅行,已經係十幾年前啦...媽咪真係好錫我地,個下突然好感觸...覺得佢咁大個人,都未點樣享受過人生,今次難得夾到同朋友姑媽一齊去旅行,我都好戥佢開心,希望媽咪開開心心咁享受呢個旅程!我有能力的話,係未來既日子,我都好想可以同媽咪一齊去下旅行!而今次我唯一既能力,就係同太陽哥哥封左封大利是比媽咪,當pocket money又好,當sponsor團費又好,都幾可觀架,媽咪收到都好開心呢,算係我地一點心意吧!



沒有留言:

張貼留言