2009年11月15日 星期日

2009-11-15 (Sun) 台灣遊 Day 2 - 墾丁:香蕉灣.砂島.鵝鑾鼻公園.最南點


民宿主人介紹我地點玩墾丁,又推介左邊d地點可去玩,最後我地揀左包車服務,咁就可以又方便又舒適咁去晒所有地方啦!因為宜家時間尚早,就即刻開始我地既行程,大約三點半,就有車接我地出去啦!


先去香蕉灣:




跟住去砂島~~砂島既沙叫貝殼砂,因為係非常天然,係墾丁沙灘之冠;由於國家想保護呢片珍貴地方,沙灘近年已列入保護區,唔可以入去啦!



大家望唔望到d海水係好清架?清到望到入水下面既石架!



呢個貝殼砂展示館就係介紹砂島既沙既~~



圍欄內就係列入保護區既範圍,另一邊係可進入既部份,我地轉頭去完其他景點,亦會返黎呢個位睇日落呢!




之後去鵝鑾鼻公園~~呢度有個燈塔,可惜四點close,去唔到添...



除左燈塔,公園入面好大好多樹,最適合散下步~~




跟住去最南點,亦即係台灣最南面既位置,望到太平洋架,呢個咁難得既地理位置,好值得一去!



落車後要行一段十分鐘既小路~~



見到呢個地標就即係到啦~~



嘩!好大個海呀~~仲勁過民宿出面個view好多倍,呢個海真係堅一望無際,好靚好舒服!



360度景觀:




沒有留言:

張貼留言