2009年11月19日 星期四

2009-11-19 (Thu) 台灣遊 Day 6 - 清境:觀山牧區

live_line0522 (26).gif


行完青青草原,之後我地就上觀山牧區喇~~



live_line0522 (26).gif


呢邊景色一樣咁靚,天氣又咁好,心情真係想飛一樣呀!身後就是青青草原的城堡,離好遠處了!



live_line0522 (26).gif


觀山牧區呢邊,d羊係一群群架,一影相就可以一次過影好多隻!



其實呢個地面係斜斜地架,不過相入面唔覺,我為左同羊咩咩影到相,成日都唔怕,呢咪咪差d跣低囉!



live_line0522 (26).gif


原先諗住同兩隻羊一齊影相,點知...



我左手邊個隻一d都唔怕人,一路食草,仲越食越埋,慢慢走近我身邊...



可能羊係慣左群體生活,一隻走埋黎,後面個d都跟住走埋黎呀!



唔知係咪我腳下pat草特別好食呢?定係我太吸引?哈哈~~食食下隻隻都"lui"埋黎我度食呀!觀山牧區呢邊d羊咩咩,似乎好鍾意靠近人呢!



想走都難,因為...



我已經被羊群包圍住啦!d羊咩咩咁鍾意我,好開心呀!



live_line0522 (26).gif


之後見到有個小山丘下面片草地有好多羊咩咩呀,有棵大樹下面都好多呀,我地就落去睇喇!



live_line0522 (26).gif


原來d羊咩咩係大樹下休息,佢地掛住休息同訓覺,唔理d遊人,我地點影都唔避開我地架!



live_line0522 (26).gif


真係好多好多羊咩咩呀~~



太陽哥哥作狀騎上其中一隻羊咩咩度,但隻羊咩咩都懶得理佢,好勁呀,一d都唔怕人,綿羊真係最溫純既動物呀!不過太陽哥哥呢個甫士,似痾緊屎多d呀!哈哈~~



live_line0522 (26).gif


跟住我發現係羊群度,有隻...有角既羊架,仲係唯一一隻!佢係呢堆羊咩咩中最大隻架,亦係最污糟,所以我唔敢攬佢!哈哈~~加上太陽哥哥話佢可能係呀頭喎,我都驚驚地佢呢!



live_line0522 (26).gif


呢邊呢隻又乖又乾淨,係度訓緊覺~~




難得又見到棕色羊咩咩~~



見佢趴到瑟縮一角咁,細看之下,原來佢受左傷,好陰功呀~~



live_line0522 (26).gif


呢隻羊咩咩掂呀,佢冇訓覺,又冇掛住食草,仲企定定同我影相,係最合作既一隻羊咩咩,因為之前影個d羊咩咩,好多都係烏低頭掛住食草既,呢隻我就可以同佢一齊望到鏡頭喇!



影影下隻羊咩咩仲叫添呀~~睇下佢個咀,打開左架,仲見到佢d牙添,唔通佢想同我講野?!



隻羊咩咩講完野仲拎過黎我呢邊,一d都唔怕我,唔通仲想錫我添?!



live_line0522 (26).gif


呢隻羊咩咩又掛住食草...



影影下,後面個d又行近...呢度d羊咩咩似乎仲鍾意靠近我呀!呵呵~~



一共有四隻羊咩咩呀,又會企得咁整齊既?好攪笑呀!



live_line0522 (26).gif


見呢隻羊咩咩係我身邊食咁耐都唔走開,佢應該都唔抗拒我,我就...



試下騎佢啦!



見羊咩咩冇咩反應,仲係咁掛住食草,我就再貪心d,試下...提起雙腳...黎個堅騎!



點知羊咩咩都冇感覺咁,都係掛住食草...又會冇反應既?我仲擔心過佢呀!哈哈~~



羊咩咩仲會繼續行前一兩步,自顧自咁食草,佢郁時反而我跌佢都未跌呢!



堅騎羊咩咩短片:
(如blog睇窒, 可去: http://www.youtube.com/watch?v=GVrlNkyo4cE)



我冇諗過綿羊都可以騎架!呢度真係好多綿羊,我諗去紐西蘭,都未必可以一次過見到咁多咁多羊呀!真係好開心、好好玩、好難忘呀~~


我愛清境!我愛羊咩咩呀!


live_line0522 (26).gif


沒有留言:

張貼留言