2009年11月15日 星期日

2009-11-15 (Sun) 台灣遊 Day 2 - 高雄 > 墾丁:亞哥之家.船帆石

 


今日八點幾就起身啦,因為約左十點有車接我地去墾丁,先係酒店享用早餐!



原本約左楂七座位的士既王大哥架,王大哥好好人,係香港我已同佢msn,佢仲幫我check高雄既酒店;不過佢臨時唔得閒,搵左另外既人接我地!




車程兩個小時十分鐘就去到墾丁,全程基本上我同太陽哥哥一齊狂釣魚!哈哈~~呢間亞哥之家,就係我地係墾丁住兩晚既民宿啦!



亞哥之家位於馬路旁,馬路另一邊就係一望無際既大海啦!舊大石亦係墾丁其中一個出名既路標「船帆石」喇!




我地揀左海景房,係最高既五樓,要行樓梯上呢!上到我索晒氣,不過一開門...嘩~~就會唔介意要爬樓梯架啦!因為間房真係好靚呀~~



雖然size冇高雄個間咁大,但好骨子,又新淨,當您見到個大浴缸望住個大露台再望到個無敵大海景,就會覺得好正好正架啦!



露台景觀~~個海係闊到無盡頭架,相機根本影唔晒,我要分三張先勉強影到咋!




放低行李後我地周圍行下,先醫肚,原本想去食意粉,點知只做 lunch,已close;跟住是但去左呢間餐廳,三樣野入面,除左碟菜係吞得落肚外,另外個兩味簡直可以用難食黎形容...我仲同太陽哥哥講,真係未食過咁難食既野,點唔識煮野食既人,都唔會煮到咁既味吧...所以我地食左啖後就唔要喇!



見網上朋友強力介紹呢款7-11既奶油海鮮焗飯,我地就試下,反正有間7-11係民宿隔離,真係一步路就到,超近!



試後感:好好味呀!呢度既7-11有好多款便當選擇,仲真係好多人會黎買黎食,7-11出面仲有晒檯櫈,仲寫左city cafe,我估台灣好興去7-11買便當吧,所以質素我覺得好過香港呢!




醫完肚後,我地就係船帆石呢帶周圍行下~~



遠少少既沙灘,今日天陰陰,都幾大風下,但仲有人玩水!勁~~




突然見到好多架電單車一排咁刷身而過,唔知佢地係咪環島遊呢?



因為大風關係,民宿主人唔建議我地租電單車玩,其實本身想租都係想同太陽哥哥試下,但原來呢度租電單車要出示堅車牌架,冇就只可租電動電單車,但因為車身較輕,大風情況下係唔建議玩,加上租車要租一日,冇得話租一兩個鐘,所以我地最終都係冇玩到呀!



沒有留言:

張貼留言