2009年11月1日 星期日

2009-11-01 (Sun) 探望正灝BB.逛旅行社

崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


今朝九點就起身啦,真係辛苦,冇計啦,為左要探正灝BB,早少少起身啦!灝灝BB係同事Sherry既新生小男孩,本來今日我冇諗住去既,一來星期日早上會返教會,二來真係好遠;不過最後都係臨時決定去啦,咁就較定鬧鐘起身,不過都係床度"典"左好耐先起身!


我地約左十一點係馬鞍山飲茶,順道跟好久不見既舊同事黎個短聚;我第一次搭馬鐵,影低我既第一次先~~



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


係大圍一上馬鐵月台,竟然撞到Yammy,就係佢陪我搭呢程第一次既馬鐵喇!



我地係Exit A 出閘:



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


去左馬鞍山廣場既美心飲茶~~



好少酒樓仲有推車仔,我好開心咁出去揀食物,因為好肚餓呢!(呢度只係部份食物!)



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


多謝Jimmy-san請我地飲呢餐茶!



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


跟住我地去左屈臣氏買禮券,再搭小巴去Sherry屋企,原來隔離就係Jimmy-san 屋企,好近呀!



呢度好high呀,連搭lift都有電視睇呀!



Sherry屋企的chip n dale電話座:



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


露台靚景:



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


去搵小主角先~~張BB床成個禮物籃咁,好可愛,一見就知係囝啦!哈哈~~



灝灝BB正在熟睡中,手指全部張開晒,冇楂實拳頭,應該好relaxed好有安全感呢!



成個指揮家咁!嘻嘻~~



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


我貪得意,將放係床角既pooh pooh搖鈐,放係佢隻手上影相!哈哈~~



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


醒啦醒啦~~有雙眼皮架!!



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


腳仔+手仔寫真~~手指仔同腳趾仔都好長呀,第時係咪應該要學彈琴呢?!



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


同事們輪流抱住灝灝BB拍照:



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


個個輪住抱完影晒相,灝灝BB都冇喊過一聲,證明大家手摯都唔錯,可以做合資格爸爸媽媽啦!嘻嘻~~趁灝灝BB仲未訓返,快快影埋大合照先!灝灝BB一d都冇扭計,真係非常合作!



一眾女士都淨係掛住望住灝灝BB~~



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


大約一點九我地就走啦,因為我同Jimmy-san都有野做,佢楂開車去荃灣,我梗係黐埋啦!出城隧口時,見到三車交通意外!



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


我約左媽咪兩點半一齊係荃灣剪頭髮,我就焗油+剪髮,媽咪就染髮+焗油+剪髮,我攪掂時都五點半,太陽哥哥剛收工黎到,佢都要剪髮呀!為爭取時間,我自己去左換燈膽同上旅行社...途經"阿升麵線",香噴噴,勁似呀宗陣味,自己一個未必食得晒都要買碗黎試下!



麵線似呀宗,豬腸都似呀宗呀,好味過旺角間呀土呢!要回味台灣的呀宗,呀升的確係不錯既選擇,我竟然可以自己一個成碗隊晒呢!



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


等埋太陽哥哥攪掂後都成八點,太陽哥哥又掛住山形大粟拉麵,就去左味千食!點知...落order時話暫時冇山形大粟拉麵,所以太陽哥哥一幅唔開心既樣喇!



我想試下捨拉麵取咖喱飯,就叫左個咖喱蝦餅飯,呢次果然係good try,個咖喱飯幾好食丫!



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


經過呢兩日去旅行社拎資料+商討,我地初步有個打算,由於時間只得返兩星期唔夠,加上報其他已成團既南非團好唔抵,因為相差成三千蚊一位,唔甘心被佢控制我地...報其他團又怕到時又唔成團仲冇時間轉其他野...於是我地初步打算去個東南亞旅程,跟住出年四月尾鐵定約Tracy去紐西蘭玩,因為Tracy之前都問過我架,佢個兩個禮拜一定要放假,想去紐西蘭玩,問我有冇興趣,只係當時我覆佢去左南非honeymoon,冇咁快儲到咁多錢又去紐西蘭,但紐西蘭同南非,其實都係我同太陽哥哥想去既地方,尤其是紐西蘭,好想玩sky diving呀!既然今次同南非無緣,四月去紐西蘭又係一個集天時地理人和於一身既好選擇!因為講到最開頭,我地係最想去紐西蘭既,只可惜我同太陽哥哥都係一d唔識策畫自由行既人,問過跟團去紐西蘭又冇得玩sky diving喎,最後就揀左第二選擇跟團去南非喇!咁如果同埋Tracy去紐西蘭,就有專人計劃,又唔洗跟團,真係非常正架!



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


至於今次呢個東南亞旅程,條件已經由初先大家都未踏足過既國家,改為大家都未一齊踏足過既地方...當中有兩個大不同架,唔知大家睇唔睇得出呢?哈哈~~


跟團方面,我地睇過一d成左既東南亞團,包括汶萊+沙巴、越南、印度、韓國,但都麻麻地,我地唔鍾意齋睇景,又唔好陽光海灘,所以較為最好係韓國了;雖然我地都各自去過兩次,但都符合左其中一個原則 - 未一齊去過!


韓國呢團幾特別,唔似以前去開個d團種,所以先吸引到我,因為佢有d整石頭飯、天文望遠鏡星之旅程、住小木屋、餵羊剪羊毛、teddy bear 館...呢d係我以前去過既團無既!



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


而自己行方面,成個地球咁多國家地方,我估我地只係有信心去到中國、泰國、台灣!中國一定唔會諗啦,泰國又唔合原則,唯有台灣啦...但台北我地已各自去過四次都有,有兩次仲係一齊去既...咦,咁不如台南台中丫,未去過喎!所以台南台中亦係一個可考慮既選擇,只可惜我地連高雄、花蓮、宜蘭、墾丁...係台南台中邊忽都未攪清,好好笑啫!今日同Jimmy-san飲茶時,佢就大約畫左呢個台灣地勢我知喇!等我同太陽哥哥呢幾日認真諗下點先得~~



崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif
崇拜.gif


沒有留言:

張貼留言