2009年11月13日 星期五

2009-11-13 (Fri) 跟aunties們出巡

原本今日放假諗住係屋企執行李同埋編排一下行程,但因為Auntie Cindy返左香港,仲約左媽咪同其他aunties們一齊飲茶;Auntie Cindy九月時雖然返唔到黎飲我個餐喜酒,但都越洋比左套大利是我,所以梗係要出去見下佢啦!Auntie Cindy食齋既,我地去左銅鑼灣既大自然素食!



芝麻牛蒡絲:



瑤柱海鮮豆腐羹:



燒汁雜菌牛仔柳:



濃湯榆耳浸勝瓜:



秘製陳皮骨:



剁椒帶子蒸豆腐:



素乳豬:




四大美人合照:




次次放假跟住aunties們,生活就好似闊太一樣,食完lunch跟住shopping,shopping攰喇,跟住就食tea,我地去左pokka cafe!



同aunties們分手後,我同媽咪就去左恆隆睇下d旅遊章程,個日同表姐飲茶,講過下話一月大家族一齊去旅行,唔知係咪真係會成事呢?


跟住媽咪返屋企,我就係等太陽哥哥放工,去旺角睇2012!



套戲原來成兩個半鐘,睇完出黎都夜晚十點幾啦,我地又未食野,又未執行李,但聽朝六點就要出發架啦,所以都係屋企執行李跟住叫M記外賣算啦!


最後因為食野、執行李、寫blog、追埋今晚個兩隻宮心計+富貴門,我最後成四點先訓覺呀!


沒有留言:

張貼留言