2008年11月28日 星期五

2008-11-28 (Fri) 證人 & M記和風滋味蝦堡


今日去左睇證人,一早計劃會睇呢套,雖然唔太鐘意謝霆鋒(哈哈!!),只係覺得故事好吸引,加上有好戲明記(張家輝),呢期佢好紅咁,保持通話跟住就呢套,其次又有個賣晒噱頭的小女孩!



套戲唔錯,值得推介,成套戲都幾緊張同緊湊,又睇到我手心標汗;張家輝雖然係壞人,但佢既故事都幾悲慘;小女孩好可愛好醒目,原來故故事入面係twins黎;導演的拍攝手法亦好攪笑,一路睇就間唔中交待下以前,到最後重播一開始時的撞車場面,先將所有人物串連晒一齊!如果冇呢個撞車意外,就唔會有之後的故事,幾攪野!但如果冇呢個撞車意外,就成套戲都唔洗拍啦,哈哈!


不過都係覺得保持通話好睇d,話晒鐘意古仔多d麻!謝霆鋒就...成日係度擺甫,好多個close-up,d表情...有d攞命,個下巴識震架,我成日笑佢又黎內心戲啦,哈哈!其實都唔知係咪佢自己要求導演拍佢close-up呢...?



另外,今日試左M記新出的和風滋味蝦堡!賣相同相片...差得遠,又唔夠source,不過太陽哥哥幫我拎去加返sauce後,好味好多!散買包一個要十五個幾,跟餐就廿六個幾,我覺得真係幾貴;呢個時勢,再咁貴,實冇人買啫!





相片中的炸蝦塊好厚,大過塊包皮好多,炸蝦塊上仲有蝦肉呢;但實物只得一片炸蝦塊,上面係沒有蝦肉架!



不過炸蝦塊內會有蝦肉,都見到一舊舊,又幾好食既!




洗唔洗咬到咁肉緊呀?真浮誇!咬左咁大啖,咁我食咩喎!




沒有留言:

張貼留言