2008年11月17日 星期一

2008-11-17 (Mon) 梁靜茹今天是情人節演唱會


識我既朋友都知我好鐘意梁靜茹架啦,佢前排係小巨蛋開既演唱會出左啦,我去唔到小巨蛋,唯有睇佢的DVD啦!不過我都希望有機會可以去到小巨蛋睇佢既現場演唱會!




呢個演唱會好好睇呀,最深刻係有架大火車圍住個場,好揼本呢!梁靜茹坐係火車上面,火車頭一路噴住煙,一路繞左個場一周,佢就一路唱住"暖暖"「都可以隨便的  您說的  我都願意去   小火車   擺動的旋律......」好浪漫,好靚好靚...!


演唱會都會有d歌我唔識又或者係新歌,其中一首,我聽左一次就好鐘意,即刻狂聽,不過係悲情歌...相信好多人都試過孤單一個時個種思念感覺,而副歌個part,講到呢種感覺好中好中:「想念是會呼吸的痛 它活在我身上所有角落
哼你愛的歌會痛 看你的信會痛 連沈默也痛...想見不能見最痛...」


另外,亦講有d野錯過左就冇架啦,想重來已經冇機會,有時女仔口個句唔係心個句...歌詞有句「我發誓不再說謊了 多愛你就會抱你多緊的」,都有d啟發架!



會呼吸的痛


作詞:姚若龍 作曲:宇恆


在東京鐵塔 第一次眺望
看燈火模仿 墜落的星光
我終於到達 但卻更悲傷
一個人完成 我們的夢想


你總說 時間還很多 你可以等我
以前我不懂得 未必明天 就有以後


想念是會呼吸的痛 它活在我身上所有角落
哼你愛的歌會痛 看你的信會痛 連沈默也痛


遺憾是會呼吸的痛 它流在血液中來回滾動
後悔不貼心會痛 恨不懂你會痛 想見不能見最痛


沒看你臉上 張揚過哀傷
那是種多麼 寂寞的倔強
你拆了城牆 讓我去流浪
在原地等我 把自己捆綁


你沒說 你也會軟弱 需要倚賴我
我就裝不曉得 自由移動 自我地過


想念是會呼吸的痛 它活在我身上所有角落
哼你愛的歌會痛 看你的信會痛 連沈默也痛


遺憾是會呼吸的痛 它流在血液中來回滾動
後悔不貼心會痛 恨不懂你會痛 想見不能見最痛


我發誓不再說謊了 多愛你就會抱你多緊的
我的微笑都假了 靈魂像飄浮著 你在就好了


我發誓不讓你等候 陪你做想做的無論什麼
我越來越像貝殼 怕心被人觸碰 你回來那就好了


能重來那就好了



沒有留言:

張貼留言