2008年11月6日 星期四

2008-11-06 (Thu) 27個月紀念日




今日係同太陽哥哥第27個月紀念日,可惜我要返PT,不能一齊食晚飯,只有送禮物比對方;我地互相送左對波鞋比大家,仲又係addidas添呀!因為畫左公仔個對會收埋喇,留黎第時有特別用途,既然收埋左就冇波鞋著,咪要買返對行市著囉!


太陽哥哥睇中左對新出既黑色addidas,本身都諗住買兩對呢個款架,一人一對好似以前咁情侶波鞋,但諗諗下我又縮沙,因為我個人都係鐘意上個月見到個對黃色addidas,所以最終放棄左同太陽哥哥一樣,揀對自己鐘意既,嘻嘻~~





另外,上個月去迪士尼玩時揀既萬聖節禮物都拎埋啦,咁多禮物收,梗開心呀!不過發覺原來迪士尼只係買左咁少野,好唔抵呀,下次要買多d至得!





好期待快d到手係chip n dale cushion,一邊係chip,一邊係dale,好攪笑!終於到手啦,可以攬住佢訓覺喇!





好唔起眼既chip n dale電筒仔鎖匙扣,最尾先拆黎睇睇,點知...勁正!!好可愛的chip n dale出現左,效果拍得住流星機,估唔到細細的電筒有咁大威力,好大好清兼仲要係彩色既chip n dale喎!原來呢份最小型既小玩意係最過癮,早知買多幾款唔同公仔啦!




沒有留言:

張貼留言