2008年11月15日 星期六

2008-11-15 (Sat) 3D心疤狂魔


今日去左睇3D心疤狂魔啦,無錯,未睇時真係好期待,但買完飛見到呢個大紙牌既介紹,心裡開始有點驚,加上之前問d朋友,原來真係會有人想睇,但因為驚而唔敢睇,當時我都唔明點解會驚,明知係做戲啫...但睇完後終於明白,因為戲入面被傷害個d係"人",係我地既同類...睇完都幾heavy,仲有d頭暈,又唔知係咪間戲院太細,3D到眼都攰,因今次去左旺角GH睇!


不過有幕都幾驚...個幕係講個受害者鬆開左綁住既手腳,偷偷襲擊個狂魔,用一條喉既物體插左入佢身,而條喉係會自動抽晒佢d血出黎,呢個工具係平時狂魔用黎對付d受害者架,以其人之道還治其人之身...我睇到係咁不自覺地好大力咁勒住太陽哥哥隻手,係佢拎過黎問我:您做咩呀!我先知...完場後佢話我頭先好入戲喎,好似被插個個係我咁,成個人扯衡晒,手腳伸直,係咁好大力wear住佢...









呢套戲都好有gimmick,買飛有一堆野送,包括眼罩、話梅、驅風油、嘔吐袋等等!







未開場時...仲未知死!




呢個係太陽哥哥係log-on買比我的零食,因為我近排鐘意試chips!



呼...睇到我一額汗,嚇死人呀!



沒有留言:

張貼留言