2008年11月19日 星期三

2008-11-19 (Wed) 林以諾牧師Talk Show


無宗教的人,聽到佈道會通常都有d抗拒,包括我自己;但兩個月前,同一時間身邊有一位同事同一位朋友,都不約而同講開林以諾牧師的Talk Show好好睇,尤其2005年的 "吾男吾女",佢地話個show係好似楝篤笑咁,講下男女相處,冇傳道成份,係d嘉賓分享先會有;聽到咁我就借左返黎睇,真係好好睇,好好笑;林以諾牧師肥肥地,好有幽幽,一路睇亦覺得佢講的男女分別,同我地生活好近似,所有好生活化同有親切感;佢當中講到的咩先係"愛",好有啟發性!各位朋友:有機會就去睇下呢個 "吾男吾女" Yeah Show啦!





睇完覺得好睇,就問朋友借埋隻2006"異靈靈錄" Yeah Show比我睇;呢輯同 "吾男吾女" 唔同類型,內容係同靈界野有關,所以都驚驚地架,但我都鐘意睇呢類型既野,有d分享聽到我好緊張好驚架!





呢兩隻VCD令我第一次認識林以諾牧師,覺得佢非常風趣幽默,其實抱住唔好抗拒宗教既心態去睇時,真係一個唔錯既選擇,我好想睇埋佢其他的Yeah Show!

另外,呢兩個Yeah Show都有唱過一首詩歌 - 尋著您的那天,無論歌詞跟旋律,都好好聽,一聽就愛上左;當中的您係基督徒黎講當然指神,但抱住唔好抗拒宗教既心態去聽時,您可以當個您字係指您的男女朋友,就會覺得好正!


詩歌-尋著您的那天


傳說人生 只不過是個夢,無方向、無意義、沒內容;
貧窮或富足,結局都一樣相同,如炊煙飄散埋在糞土中...

茫茫人海 找快樂美夢,無傷痛、無怨恨、沒淚容;
流浪在世間,試圖找絢爛彩虹,但千山走遍仍未見影蹤...

直到一天,我在塵世尋著您, 徬徨空虛悄然消失遠飛;
與您偶遇原是我畢生的福氣, 如黑夜盡頭重現晨曦!

在那一天,我在塵世尋著您, 從前孤單我從此不記起;
您賜盼望、承諾這愛永沒盡期, 灰色人生變成絕美!

到世界盡頭唯願我始終毋忘記: 驚喜人生乃來自您!



沒有留言:

張貼留言