2008年11月26日 星期三

2008-11-26 (Wed) 慶祝Tony生日@Jacky's 新居

 
 
 
 
 
 
 
 


上星期昌仔結婚個日,我地已約定今日同Tony補祝返生日,地點係Jacky新居,係藍澄灣,非常方便!因為Trista同昌仔都去左honeymoon,唔係好多人咋,但都好開心愉快,因為三五知己食下野傾下計我最鐘意!我發覺有個"竇"真係好正呀,可以隨時比d朋友上黎聚腳,我地呢d年紀,出去蒲就唔會啦,反而最鐘意一個溫暖地方聚埋一齊,冇人阻住,留幾耐都得,咁就最prefect!攪到我都想自己有間屋呀!


壽星仔切餅,pizza代替蛋糕,哈哈!




 
 
 
 
 
 
 
 


係度祝Tony生日快樂,最緊要日日都開開心心,身體健康,工作順順利利,賺多d錢,搵返個最重要係唔麻煩夠獨立既女朋友仔!呢d祝福雖然好老土好簡單,但我相信每個人都想擁有既,簡單就是美,知足常樂麻!



好似我楂機同攞位技術好d喎~~



 
 
 
 
 
 
 
 

睇下有咩食先~~


嘩,攪咩成身口水?哈哈!



 
 
 
 
 
 
 
 


Tony行開山,呢份禮物係我同Jacky夾份買比佢既,係一個行山用的腰bag!



 
 
 
 
 
 
 
 


瘋狂拍照時間:




 
 
 
 
 
 
 
 


睇唔睇得出佢地擺緊咩呀?係我呢個攝影師叫佢地扮架,哈哈!




答案係:I "心" U & LOVE!


我呢個都唔知係咩...只係被指示臂大d手指同腳趾喎...


 
 
 
 
 
 
 
 


同各好友合照:







 
 
 
 
 
 
 
 


好啦,要影低呢個攝影Jacky新居,等Tracy都見下麻!呢個係大廳:






 
 
 
 
 
 
 
 


呢個係睡房,好隻好大既大口仔係度訓緊覺覺豬,好攪笑呀!





 
 
 
 
 
 
 
 


呢個係廚房:



同埋另一間房:



下一次上黎,應該Tracy都係度啦,YEAH!!


 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言