2008年11月2日 星期日

2008-11-02 (Sun) 勁多Jagabee


呢款三盒一條的Jagabee,問左好耐先知原來吉之島有得買!太陽哥哥星期四放工就去左鰂魚涌吉之島買比我,當天我同好姊妹elsa同更,知道佢呢排又忙論文又忙其他野,成個人好攰,又比朋友攪到唔係咁開心咁;我都係佢好朋友麻,咪一心諗住送一條比佢做萬聖節禮物囉,連埋個紙南瓜仔架,諗住佢收到實好surprised好開心啫!


點知...個電話唔知做咩,原來一直收唔到....到八點時我想打比太陽哥哥先知,點知佢已經離開左銅鑼灣,仲入埋地鐵站回家了!佢話佢係利舞臺廣場等我覆等左好耐...個刻,真係眼淚在心裡流...近在咫尺,係正隔離,好唔抵呀!最重要係,咁就要過左萬聖節先比到elsa,好唔開心囉!


希望elsa唔介意呢份遲左的萬聖節禮物啦,又或者咁啦,唔做萬聖節禮物啦,就當係您即將學日文的開學禮物啦,開學後就要做功課,又要溫習,中間食下鐘意既零食就最開心不過啦!萬事起頭難,希望您呢個新嘗試能挑戰成功,加油呀!




沒有留言:

張貼留言