2008年11月20日 星期四

2008-11-20 (Thu) Cheong's Wedding


今日係小學同學昌仔既大喜日子,我地成班小學同學都出席支持;地點係佐敦龍堡國際賓館,雖然賓聽落館怪怪地咁,但去到一d都唔差架!酒店lobby好寬敞,已開始有聖誕擺設啦,仲有長長的迴旋樓梯,好多新娘子都鐘意架!





一上迴旋樓梯就係接待處,由於成層都係banquet venue,所以係非常寬敞,仲好grand添!等我逐一介紹下先,尤其是要比遠方的tracy知道,所以我影左好多相呀!



從上面望返落黎既接待處迴旋樓梯:




接待處:



接待處左邊至右邊:




搵唔搵到我個名呀?





我地係 Table 15 新郎小學同學呀!





接待處對面檯放了相架和結婚相簿:





有三大本咁多呢!



呢兩張我最鐘意既:





門口位置有座位表同相架:





仲有個大心型冰雕,我同trista係咪好鬼馬呢?哈哈!





影完接待處,入場啦!嘩...好grand呀!好高的樓底,全場冇柱,仲有個好大既stage,呢樣先重要,影到好多人,成個學校禮堂stage咁大咁高呀!






連攝影師都有個專用台攝錄,十足電視台頒獎典禮咁,哈哈!




搵到我地張檯啦,檯面的牌都好有心思呀,好鐘意2008 mix 囍的design!





寫好祝福咭仔,跟住放入個紅色個袋仔度!





做完正經野,係時間同朋友仔影相同喧鬧一返!









又撞到舊同事monique,佢係昌仔的中學同學,呢個我地一早就知,不過我忘記左問佢今日會唔會黎,點知撞到佢呢!




到我地排隊上台同新人合照啦,好在我地當中都有張影得唔錯,唔係有排等昌仔比我地啦,哈哈!




影完後有三張即印相片比返我地,得三張,當然女仔要啦,哈哈!



等開席期間都係閒談傾計多,我地成班小學同學都要影返張大合照先!



新人出場啦,例牌切蛋糕、合巹交杯、講感想同咀咀啦,不過有d遠同燈光暗,影唔清楚呀!





值得一提係呢度有好多心型餐具,有好多我最鐘意的心心呀,就快被心心淹死啦!





特色的甜品,中間個d係朱古力黎架!




因為不認識新娘,沒有同佢影單獨照,但當然會留意佢d裙靚唔靚啦,只係偷偷影左呢三套咋!







散席啦,一出門口,就見到成班姊妹團企正係門口,一路揮住手,個口一路講拜拜!咁既情景我都係第一次見,雖然攪笑d,但比人感覺好有禮貌同尊重來賓!不過真係要地方夠大先可姊妹團企一邊,新人主禮人企一邊送客呢!所以話呢,地方寬敞夠大亦係揀結婚場地的重要一環!




再同新郎哥影返張,我set錯左唔落閃光燈,攪到張相唔清呀,激死!昌仔就咁就脫離左單身一族啦,今晚同小學同學見面真開心,可惜聽日要返工,梗係唔夠痛快咁,不過約左下星期三上嘉俊新居慶祝tony生日,明年一月又多一位有婦之夫啦!




沒有留言:

張貼留言