2008年11月5日 星期三

2008-11-05 (Wed) M記慈善bear bear & 新出的魚柳手指

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


M記出左慈善bear bear大家應該都知,身為華仔粉絲我又點會唔支持,因為全場毛色最靚design最好仲要係華仔個隻bear bear喎,哈哈!




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


要M記野梗係要搵太陽哥哥幫手,佢一共幫人拎左六隻,連埋對限量波鞋拎比我,我地好應景咁係M記show hand影相!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我仲拎埋postcard,咁先夠齊全架麻!


 


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


d慈善bear bear掛晒係casher度,但冇華仔個隻既...可能太受歡迎out of stock!其實joey個隻都幾靚,可惜嫌佢太淺色,jan個隻棕色又太沈色,所以都係華仔個隻既毛色我最鐘意!




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


檯上面都有呢d慈善bear bear貼紙貼左係度架,不過我只影了華仔同eason咋!




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


太陽哥哥指上天,原來上面吊左成套五隻,不過好高,影得唔清呀!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


M記出新左芥末魚柳飽同脆魚手指:




 
 
 
 
 
 
 
 


我唔好芥辣,所以只試左脆魚手指,味道唔錯,仲有沙律醬添,沙律醬係我既favourite!不過一盒得三條,實在太少了,唔夠喉!更值得一提係個粉藍色packing,包括盒同醬,係我鐘意的粉藍色,成個藍藍天空咁,好柔和好靚,所以望到packing未食已覺得好味了,哈哈!




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


另外仲出了Double新地比夜鬼一族,咁多種新野,大家有興趣就去試下啦!



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言