2008年11月8日 星期六

2008-11-08 (Sat) 探望Coney BB

  
   
   
   
   
   
   
   


今日去左探同事coney的初生baby,BB都接近兩個月大啦,原本有七個人去,點知到頭黎得四個;我地預備左禮物、咭同利是作賀禮!




  
   
   
   
   
   
   
   


我都算好彩,影到的相BB都係望住鏡頭架,定係我抱得好呢?哈哈!




同埋BB媽咪一齊影先!



  
   
   
   
   
   
   
   


我地輪流都有同BB合照,唔知BB點解咁鐘意望實Yammy呢?




  
   
   
   
   
   
   
   


Mavis夾硬打開BBd手指比佢捉住呢,令我諗起梁靜茹的小大拉大手!




  
   
   
   
   
   
   
   


Erica抱的手勢好攪笑呀,好似夾實個BB咁!



  
   
   
   
   
   
   
   


影下d合照先:





  
   
   
   
   
   
   
   


BB好容易就訓著覺,就算我地講緊野都唔洗刻意細細聲講,佢都可以訓到好"林",好似好易湊咁呀!



祝BB快高長大、肥肥白白!

  
   
   
   
   
   
   
   


沒有留言:

張貼留言