2008年11月13日 星期四

2008-11-13 (Thu) Office 新位


公司越多越多人,但空間就只係咁多,所以我地近來都有d新轉變,包括我會換個新位;咁歷史性的一刻,當然要同大家分享啦!


呢個就係我原先坐緊個位,我後面個位會間高個partition,比第時的新officer坐,而原本坐呢個位的同事,就會坐前一格,即我個位!





咁我坐邊呢?就係下面呢個新滕出黎的新空間喇!




因為要用盡晒呢個空間,張L檯都做盡,兩邊都比之前長10cm呢!




砌好張檯啦!睇住師傅逐少逐少咁完成,直至成個新位出現左,都幾特別架!之前一路靠睇設計圖憑空想像,宜家成個新位實實在在咁出現係眼前!




跟住個幾日忙囉,一有時間就執下,一有時間就執下,終於大功告成,整頓好喇!新位私隱度比以前高,開頭怕唔夠位放野,但加建左書架,同埋原本用緊的企身櫃都可成個移過黎放係牆邊用返,我最緊要個兩樣野:地方擺野同私隱度,兩樣都齊晒,好安心,亦好開心,比預期中好呢!




比個由左至右大家睇下啦:






呢兩個書架都幾好用架,加左佢地,我個partition又可以高d,私隱度又更加高啦!



出面望入黎,睇唔到我,最好不過,哈哈!




講完自己個位,講下其他地方先!


我地office有個習慣,就係邊個放假/行開左,都會寫低係白板度,等大家知道!之前的白板係釘係我個位墻牆度,宜家個area比左我,白板就釘在係門後面喇!


舊:



新:




其次counter都有d新轉變,換了塊近乎密封的玻璃:



唔夠位放files,亦加建了filing櫃:



同埋換了一個高櫃當partition間位:




沒有留言:

張貼留言