2008年11月9日 星期日

2008-11-09 (Sun) Dinner @ 大自然素食

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

尋晚跟媽咪同daunties uncles食飯,daunties係媽咪d中學同學黎架,而其中一位係外國返黎渡假,機會難得,媽咪都好想我去,我又去到喎,佢當然勁開心啦;我仲比daunties uncles話好似佢呀添,開心死佢啦,哈哈!


有位auntie係食素既,所以我地去左大自然素食!




 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地叫左勁多野呀,多到擺唔晒+食唔切!前菜有:


鮑粒雜果沙拉米紙卷



日式魚刺身(鮑魚、吞拿魚、三文魚)



滷水鵝肝



蜜汁燻方魚塊



沙嗲螺肉



係咪好靚呢?d餸一送上檯,我都好驚訝,心諗:齋黎架?真係樣樣賣相都相當吸引,好似真既一樣,一d都唔似係齋呀!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


我地有兩樣包住食既餸:


北京片皮鴨




招牌乳豬件




真係似到爆,簡直唔能夠相信唔係食緊真既片皮鴨同乳豬!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


其次仲有好多主菜:


味菜胡椒豬肚湯



椒鹽日本淮山片



沙嗲牛肉金菇卷



蟹柳瑤柱扒本地豆苗



鮮百合露筍炒日本淮山



燒汁雜菌焗蠔仔(蠔仔d質感好似架!!)



涼瓜枝竹炆魚腩



椰香芋頭金瓜煲



秘製鹽焗雞




雞個樣就最唔似,因為好難扮假骨麻,哈哈!但質地食落亦係勁似雞既,尤其是點埋d鹽焗汁!


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


大合照時間:



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


沒有留言:

張貼留言