2008年11月7日 星期五

2008-11-07 (Fri) Yammy & Jimmy's Birthday Celebration @ 八月花


今晚呢餐飯約左好耐先就到大家,所以一次過慶祝十月生日的yammy同十一月生日的jimmy,我地去左又一城的八月花,去到就見到呢個好靚好吸引的大門口:





八月花的擺設都好grand,好有派頭咁,壺茶係"特級龍井"黎架!





天花板上吊橙亦相當吸引,我隨手影了一張好有藝術感的相片呢!



有藝術感嗎?我好滿意呀,嘻嘻~~




打開menu,好似睇緊故事書多d...



麻香西紅柿〔$38〕(日本番茄黎架!!)


鬼唔搭八春卷〔@$40〕(個名超攪笑!!)



鎮江牛蹄筋脆〔$43〕



龍蝦汁蟹肉蒸蛋白〔$98〕



即燒原隻脆脆BB豬〔$198〕



香芒牛柳粒〔$98〕



三蝦唐生菜煲〔$88〕




連乳豬頭都唔放過既華仔!! 哈哈!!




飯後侍應送上名為"八月花茶",好好味呀,好香的花香味,細問下原來係香片溝香蜜糖!



每個杯面都放上一片薄荷葉,唔怪之飲落咁香啦!




甜品又有另一本menu架,仲好多種呢...我地點左兩款:



小丸子多食〔$38〕



小丸子多食其實味道一般,但賣相真係滿分,淨係比您點既"配菜"已有咁多款!



梳乎里乘三〔$45〕



梳乎里我就覺得好好味,賣相又cute又攪笑,十足三個小丑不倒翁公仔咁呀!



最後影返張大合照啦,祝壽星仔壽星女生日快樂、開心過每一天啦!




臨走時仲有禮物收,有elsa的芝麻波波棉花糖同太陽哥哥的potato sticks,真開心喇!但我仲未好返唔食得住,過多幾日就食晒您地落肚啦,哈哈!





沒有留言:

張貼留言