2008年11月22日 星期六

2008-11-22 (Sat) 羊腩煲


今早八點幾就比太陽哥哥嘈醒,不過唔緊要,因為佢又入機場啦,我就叫埋媽咪威哥一齊去食早餐,點知威哥揀訓覺;食過早餐後,我地仲同太陽哥哥講笑咁講話等佢入黎同我地食tea!


等左成日都冇聲氣,天都黑埋,冇計啦,一日好少可入兩次機場既;但太陽哥哥都要再入青衣,因為天氣開始凍,我地今晚想係屋企樓下冬菇亭食羊腩煲!





但不嗜羊的我,全程只食了兩舊咋,仲要係早餐之後都冇食過野,唯有食下沙薑雞、卥水拼盤同鬼馬炸魚餅啦,不過唔記得影相!碟鬼馬炸魚餅幾得意架,其實係泰式炸魚餅黎,但中間攝左舊油炸鬼,幾香口幾好味架!





沒有留言:

張貼留言