2008年11月4日 星期二

2008-11-04 (Tue) 全球獨一無二的限量波鞋


呢對有我名字的波鞋,係全球獨一無二,只得一次零一對的限量波鞋!


呢份其實係我同太陽哥哥八月時的兩週年禮物,但由於製作需時,到今日先能面世!





我係勁鐘意d心形氣球架,同埋拎埋行李喼起飛,因為我好鐘意去旅行呀!





我有一對,當然太陽哥哥都有一對啦!不過講到邊對靚d,我當然覺得自己個對啦!尤其是個名,我覺得我個對colourful好多,靚好多呢!嘻嘻~~





連個男女公仔,我都覺得我個對可愛d,嘻嘻~~






著上波鞋後神氣的樣子!





我當然勁鐘意呢份禮物啦,因為今次係太陽哥哥的第一次,亦即係我係佢第一個女朋友著上佢親自設計既波鞋喎,得到呢個第一次,唔開心就假啦,哈哈!佢開始要挑戰埋鞋、衫等產品,咁佢既設計就會多元化同又多一個channel搵外快啦!


其他佢都好有天份架,早好多年前,佢已經創先河幫朋友整結婚紙牌公仔,真人咁高架,仲係免費幫人整,當恭賀人地結婚;但前幾日我地行wedding expo,竟然見到有個新counter專做呢d結婚紙牌公仔生意,要成三四千蚊塊架!我就叫太陽哥哥,點熟都好,唔可以再免費幫人了,點都要有個價,頂多朋友就友情價,忙時唔太想接咪收原價,幾彈性,好在佢話宜家唔會啦,會當freelance咁接,當然啦,唔係點整野比我?免費的愛心+時間,當然只可GIVENS ONLY啦,哈哈!


睇太陽哥哥個樣咁"嘟"...哈哈,就知好多年前既事啦,起碼六七年前了,當時仲未有數碼相機呢!




不過佢對紙牌公仔一d興趣都冇架,佢話已經整過比人,冇新意,希望自己個d係未整過既;但對我,紙牌公仔當然好新鮮好特別啦,馬仔前個排書展先有咋喎,仲係半個人咁細個咋!


仲有呀,太陽哥哥前排話市面咪有汽車貼紙係BABY IN CAR既,佢話等佢第時係架花車整張改為"MY BABY WIFE IN CAR"貼係窗,因為我地平時互玩會叫對方做baby架,但近日發覺馬仔sponsor老公買左架車

Picture
Picture
,仲整左張"wife in car",條橋比人做左啦,好唔開心呀!><


Picture



沒有留言:

張貼留言