2008年7月29日 星期二

2008-07-29 (Tue) 驚喜窩心小禮物

今日返part-time時,elsa打黎話好似尋日漏左野係櫃桶,叫我打開櫃桶幫佢check下,點知一打開...嘩!驚喜到暈!



呢位好姊妹真係好有心...即刻好緊張咁拆開啦,仲有個包包裝住,好心急呀!



大家左睇右睇,覺得有冇咩特別呢?




睇真d,中間白色個張原來係紙仔黎架,攝住左係招牌中間,真係差d見唔到!



elsa:妳太鬼馬了,如果妳係男仔,真係冧死我,我實愛死妳啫!


原來elsa知我近來生活好stressful,特意送上小公仔給我,萬一佢唔能即時開解到我時,有隻細菌小子頂住陪住我先...


妳的一字一句,真係令我好感動...有妳呢位知己,我呢生真係榮幸...多謝妳呀!


沒有留言:

張貼留言