2008年7月1日 星期二

2008-07-01 (Tue) 囝囝下水禮




炎熱的夏天逐步迫近,經過一星期多的大雨甚至颱風日子,太陽伯伯終於再次重臨大地,不過唔知係咪因為被困住好多日,一出黎就曬到熱死人呀!


見天氣咁好陽光,係時候...哼哼...睇下咩黎...一個洗衣機...冇錯丫...




登、登、登、登!既然夏天黎到,加上今日七一放假,係時候同囝囝黎個下水禮啦!我放左codebar入洗衣機洗呀!哈哈哈哈~~




不過codebar太肥嘟嘟

,轉極都轉到入洗衣機中間,真係要迫佢做多d運動先得
!我唯有用盤幫佢洗白白,先黎個洗衣液+超多香噴噴柔順濟泡泡浴先!


「噢,被水淹死左...厄您咋,我其實玩緊潛水咋!」



「游個背泳先

,塊面冇落水架,標準姿勢黎架...不過呢度好迫呀,游極都係原地既?!」




玩夠啦codebar,要沖身啦!


「咁快冇得玩啦?唔開心...」



笑返咪乖仔囉,mami 錫晒您下!




下水禮後,codebar重左十倍都有

,我唯有忍心要放佢係一個危險地方待乾...放心啦,呢度太陽夠猛,codebar好快冇事架啦,大家唔洗擔心!


不過太陽伯伯,您曬還曬,又唔好曬咁勁喎,話晒您係codebar太爺爺,一陣灼傷您個寶貝孫就幣了!




沒有留言:

張貼留言