2008年7月7日 星期一

2008-07-07 (Mon) 2004年踩單車活動回顧


前排聽elsa講去踩單車,但好快已經好攰唔踩得耐,頓時令我諗返四年前的三月,我攪左個踩單車活動,由於我係攪手,好多人知道後都非常踴躍參與,哈哈!為左召集多d朋友仔參與,我仲攪左個碌齡朋友 x CU同事既crossover!


記得當天既活動真係攪得非常成功,所以好想同大家分享下,我仲搵返當時出的email通告呢:


Sent: Friday, March 12, 2004 11:00 AM
Subject: <重要通告>單車一日遊(15.03.04)


單車一日遊

各位朋友仔

 

您地好嗎?繼上次海洋公園約會後,我地好似好耐冇見囉喎,休息數月後,相信大家都抖夠勒,又係時候出動勒!見大家饑渴左咁耐,我地就鐵定係今個星期日攪返個單車之旅
,詳請如下:


已招集朋友

型男:明記非洲BenAlexHingJackySa

索女:Giv仔OliviaElsaPhoebe(Giv仔同事)KarenWingWai YeeWai Yee表妹
(註:Wing & Wai Yee表妹亦會帶新朋友黎)

 

活動日期

二00四年三月十五日(星期日)

 

集合時間

上午十時正

 

集合地點

新城市廣場Delifrance門口(羅馬嘖泉舊址,亦即近大會堂出口)

 

當天行程

踩單車(由沙田至大尾篤-沙田開始/大尾篤交車).我地會沿吐露港路線踩,中途會係大埔海濱公園休息小食站度食下野
(唔知執左未?)
影下相休息下去到大尾篤後,會上堤壩周圍踩下影下相
有地方的話可能有集體遊戲(當然由我地既靚仔健Sir
領玩)!估計下午四點會完結踩單車呢part,部份朋友因另有節目,會係踩單車後離開。為免掃大家興,其餘既朋友當然會繼續直落啦!之後我地有幾個選擇:自助BBQ/食盆菜/唱k/返沙田食飯
(大會到時會以抽簽形式決定,請大家諗定您地既意願啦)夜d
大家仲有興致的話,可再去碌齡添!

 

注意事項

(一)大會估計當天淨計踩單車時間需最少三個鐘,自問體力不支者
或身體潺弱者
,可在選擇退出

(二)由於上次海洋公園之遲到新措施非常有效,大會今次會繼續採用:
由當天10:00a.m.起計,最遲的兩位參加者將會被罰款每人各HK$50元,任何原因均不獲受理收取之罰款會作為部份租車/晚餐之贊助

(三)早餐請自己攪掂,早上集合後大會不會浪費時間等候參加者食/買早餐

(四)自備乾糧及飲品,尤其飲料

(五)踩單車時記住要互相照顧.

 


如有其他問題,可與明記
聯絡(電:9645-8366)集合時間如有改動,明記亦會親自致電大家

 

希望大家係今個星期日都能樂而忘返、盡興而回

 


 

,

Givens

 


 

自己睇完呢個通告,都覺得好好笑,原來以前自己攪活動係咁有心機既!有份去的朋友仔,對呢張通告又有冇印象呢?希望您地都能回味回味啦,哈哈!

 

呢次活動大家都玩得好開心架,真係攪得相當成功,點成功法?我揀左幾張大合照同大家分享:

 




 







當天明記炒車呢幕,相信我一提,大家實會印象深刻兼捧腹大笑,呢張相經典囉,人同車炒到同時離地,當時我只周圍影相,見明記踩緊過黎就對住佢影,點知佢唔知做咩鬼失控,快門一按,竟然就正正拍低佢跌低個刻!我曾經想send去雜誌個d趣怪新奇相片專欄架,睇下會唔會被揀中刊登,仲要係有酬勞個隻,哈哈!


跌低後個個朋友衝前慰問,而明記只顧自己塊面有冇整花左,貪靚到暈...哈哈!



最後有醫療輔助隊幫明記消毒包紮呢,真係威!咁觸目喎...哈哈!





 

仲有好多相架,當時除左攪活動好有心機外,我仲好有交帶,有善後follow-up添架,簡直係一條龍服務,哈哈!由於當時科技未有今天咁進步,我又未有自己的ftp,亦唔係個個用msn有share folder,咁大log相好難送到各位朋友仔手上;有鑑於此,我整左個movie,然後放晒d相入去,咁大家就可用最快最簡單的方法回味當天的開心片段,我仲用埋非常貼題的"單車"做背景音樂呢:

 






呢日真係由朝玩到晚,係咪好奇怪有咩可玩到咁耐呢?當然係因為有我呢位又細心又計劃周詳的攪手啦,我地由沙田踩到大尾篤,中間停過大埔海濱公園休息影相,呢度真係幾靚,所以影左好多相!成個路程中,一有機會停低,我就要求大家埋黎影張大合照架啦,最攪笑係後期聽到佢地話:又影?雖然有d怨言,但佢地最後都會合作,唔係點有咁多相片呢?影時可能麻煩d,但到活動過後睇返,就會覺得影咁多相係值得架啦!唔係四年後的今日,又點同大家回味返當時的開心片段呢?所以話呢,幾時都要影多d相,留住最美一刻麻!哈哈!

 

去到大尾篤後又係水壩坐底圍埋一齊玩集體遊戲,我地咁大排人係水壩坐底圍埋一齊玩遊戲,當時好多人用好羨慕既神望住我地玩呢;我一早邀請健sir出山,幫我做集體遊戲主持,雖然都係玩拍七等冇咩新鮮感的遊戲,但佢都好盡責咁用心諗過點加d新意落遊戲度,所以呢次係第一次玩拍七玩到有go back jump呢!加上係咁既環境下玩,感覺好特別,又新鮮,時間過得相當快!加上咁大排人,有如旅行團一樣,每次解散召集都幾花時間,自自然唔覺時間流逝啦!

 

天黑還完單車後大家仲意猶未盡,所以我地返大埔一酒樓食晚飯,一向行為出位的我們,食完飯賴死唔走,係酒樓玩啤牌killer,輸左就要食比人灑滿糊椒粉的西瓜一片!侍應見我地利用送的生果咁玩法,加上我地又鬼殺咁嘈,當然唔太滿意啦!最後去埋食糖水,今日的活動先正式完結,大家先捨得離開咋!我到宜家都仲諗緊,唔知係咪班男生見我帶左咁多女同事黎玩,所以先咁興致勃勃,成日都唔想走,平時都唔見佢地咁神心呢!



個日玩完返到屋企,我仲發覺自己對腳撞到瘀晒呢!好奇呀呵?應該係對腳踩時,成日撞到單車車身,所以變成咁囉!



我諗睇到呢度的朋友仔,心情應該同我一樣,好回味當時的開心片段,我自己就好難形容,有d起伏;四年的時間理應好長,但宜家咁回頭一睇,原來已經一支箭咁飛過左!睇返相中的自己,肥嘟嘟傻更更咁;又睇返d朋友仔,轉變都幾大,由以前的少男少女,搖身一變,宜家有d已經變左係人地老婆、老公,甚至做埋爸爸媽媽添!


廿幾歲係每個人最玩得最咩都想試最咩都唔怕死的青春無敵階段,四年後今日的我,真係好回味當時,好想坐時光隧道返去玩返日呢!人就係咁,細個望快d做大人,到真係大個左又望變返做細個;因為人越大,責任越多、煩惱越多、壓力越多、顧忌越多...有時真係抖唔到氣,就覺得做細個咩都唔洗理,多好!


時間過得雖快,但冇以前的我們,就唔會有今天的我們;時間過左就冇得返轉頭,我們隨住呢四年的過去,見證住大家既轉變,一齊成長,一齊體驗呢份情誼可以多年不變,淨係咁,雖然冇得返轉頭,但呢四年,並冇白過!


我自己呢四年前後,最大唔同係換左個男朋友,四年前既太陽哥哥,唔會知道當時身在另一個地方的我係玩得幾咁開心,連呢d相都好似未睇過;到今日,佢識晒當時同我一齊玩的朋友們,宜家仲成為埋當中一份子呢!呢d就係緣份,原本冇關係既人,會因天時地理而走埋一齊,變得有關係;一咁分析,我就覺得緣份呢樣野好奇妙,既然時間過去左就冇得返轉頭,我地就應該好好珍惜身邊每個錫自己既人啦!


其實踩單車活動半年前,我都攪左個海洋公園哈囉喂活動架,又係好成功,呢兩個活動,係令我做攪手最有滿足感既兩次,有機會再同大家分享啦!



沒有留言:

張貼留言