2008年7月20日 星期日

2008-07-20 (Sun) 同爸爸食飯


爸爸黎香港幾日,好快又會走,而佢七月尾生日,我地就約出黎食左餐飯喇;剛巧嫲嫲做完禮拜,所以佢都有黎!


好開心好意外呀,爸爸竟然係泰國買左支JUMBO珍寶珠比我呀!其實五月同佢食飯個次,我同佢講過話聽人講泰國有巨型珍寶珠賣,仲要係機場入面先有,叫佢見到就幫我買;但佢六月返黎個次冇野比我,我以為佢冇買,亦冇問佢;點知今次佢竟然帶左黎比我!



好在同太陽哥哥送比我個支唔同色咋,雖然已經有一支,但宜家湊夠一pair,好似情侶JUMBO珍寶珠咁,哈哈!我好鐘意一對對既野架,所以好開心,係咁拎住黎影相呢!









不過唔好話比太陽哥哥知住,我諗到要同佢玩個...魔術先!嘻嘻~~



沒有留言:

張貼留言