2008年7月18日 星期五

2008-07-18 (Fri) 赤壁


終於有個星期五係唔洗返part-time啦,太陽哥哥尋日已去買定飛今晚睇赤壁,ben亦同我地一齊去睇呢,佢話搵唔到識欣賞既朋友一齊去睇喎;歷史片我麻麻地,上次睇完三國仲有d後悔添,不過太陽哥哥鐘意偉仔,當然要去捧場啦,就正如我去捧華仔場一樣!


中國歷史我冇晒印象,但ben話好clean咁入去睇仲好,唔會質疑邊度改左,或者刪減左;睇打鬥我好精神,尤其是個八掛陣,又開閘又閂閘,係咁引d壞人入局,好精彩!但一到個d諸葛亮說客文戲位,我就訓著左了,哈哈!




入場前同ben食個m記等太陽哥哥放工,散場後就一齊去個麵就返屋企啦;呢個星期五晚上,好似一眨眼就過左,究竟出街好,定返工好呢?哈哈!




沒有留言:

張貼留言