2008年7月9日 星期三

2008-07-09 (Wed) 我要做model (Part 2)


今日正式係菲比上堂做 model 啦!又黎返個變身前先:



經過上星期六的練習,菲比話我塊面夠白,搽 base 唔洗溝色,就咁搽就攪掂,好快!




製作中:



個粉底真係好正,再一次心郁郁想買...




有冇發現我個嘴d顏色唔同左呢?粉紅的嘴唇搽上好似遮瑕顏色的唇膏,扮下個cool樣先!


 


扮cool 其實係我style,都係乖乖女斯文look岩我多d,哈哈!


 


呢張相好似相機廣告呀!wakakakak~~




唔少得當然同我個make-up stylist影返相啦!化完好攪笑架,會影相做 record 比分,老師會逐一比意見,仲會親手教授,我塊面都比佢掂過呢!嘻嘻~~


 



返到屋企突然落起勁大雨,係超勁爆大個隻,唯有叫威哥落黎接我啦!




沒有留言:

張貼留言