2008年7月19日 星期六

2008-07-19 (Sat) 有緣既話...就會見面!


有緣既話...就會見面!


大家睇下呢架剛駛緊入我屋企樓下既的士有咩特別...?



係太陽哥哥黎架!嘻嘻~~


今朝九點幾,仲訓緊覺,突然收到太陽哥哥電話,佢話剛車完客入迪士尼,問我一唔一齊食早餐;嘩,由對面海去迪士尼,車費咁金,呢d機會真係極少,最重要我覺得呢d係幸運同緣份,我梗係say yes啦!




我第一次見太陽哥哥楂架的士咋,亦第一次以非乘客身份坐的士,仲唔洗起錶,感覺新鮮新奇!





我地去左附近茶餐廳食左個豐富早餐,咁既情況下同太陽哥哥共晉早餐,我覺得上天安排得好正呀,真係好有緣份,雖然個樣仲未訓醒,但我真係好開心好興奮呢!





so far 咁多次,太陽哥哥每次楂車都會先幫我開門比我上門先架!係咪好gentleman呢?嘻嘻~~



車返我到屋企樓下,太陽哥哥就繼續開工搵錢啦,加油!




收工後,約左太陽哥哥行街,晚飯係朗豪坊池記!




呢個唔知咩盅雞菜飯幾特色,味道亦唔錯!




沒有留言:

張貼留言