2008年7月5日 星期六

2008-07-05 (Sat) 我要做model!! ^^


"我要做model"係鄭中基的一套戲名,今日我正正做左model!

好姊妹菲比近來學化妝,除左每次上堂要帶一個model外,假日有時間都會返學校練習;其實佢已經約左我下星期三做佢上堂時的model,但今日佢都會返學校練習,於是叫埋我,索性做埋佢的練習model!

菲比係某明星化妝師的化妝學校學化妝架,好型呀!化妝扮靚本身都係菲比興趣,睇佢係型人一族就知啦,只係想再鑽研下,就去左朋友推介的學校學喇!

呢度係中環,地方唔算大,入到去好多作品,嘉玲姐最多,其次仲有sammi、舒淇、樂基兒等等...每個學生有一格梳妝台用,唔少得梗係同嘉玲姐影張合照先啦!



 


呢套就係菲比用左好多錢買的化妝用品,達五位數字架,仲有好多未添置呢!菲比仲話,雖然貴,但佢平時都唔捨得用落自己度,只係用黎幫model化架咋,自己出街都係用返以前d普通化妝品;我聽到後,真係覺得自己好榮幸呀,有機會用d咁hgih既野,仲只係做練習唔係出show喎,菲比真係好錫自己dmodel 呢!



影張變身前先,我唔怕pose出黎,因為平時的我本身就係咁既,我平時都唔會化妝,真面目唔怕示人!好鐘意夾住頭髮個張,咁影自己,個樣好傻好攪笑!




搽個粉底都要溝到咁,咁複雜架...不過搽完覺得膚色真係均勻左,因為幾靚的皮膚都好,冇可能全塊面每個部份都咁均勻;攪到我心郁郁都想買樽添,所以話呢,女人錢,好易賺!




時間過得好快,過左兩三個鐘都唔覺呢,可能我地嘻嘻哈哈,又同隔離檯的同學仔一齊研究,佢地又係一人一個model,真係好好玩!菲比知我怕濃妝,就住我唔幫我化到咁"行",點知比同學話太淡了;雖然我已經覺得算濃,始終平時唔化開妝,亦好驚變晒樣,但我同左菲比講,我黎得預左比佢當我 barbie 咁玩,攤係度任佢擺佈,想點化即管去試,唔係咩叫練習?我仲叫佢星期三唔好就住就住添,一陣老師comment時影響左佢就唔好啦!況且我都會落返晒妝先走既,又唔係就咁走落街,唔洗怕!


我的變身後:



菲比話好鐘意呢張相喎,影到我地兩個,我覺得好有後台feel!


今日呢個經驗好特別好得意,期待星期三正式上堂做model!



沒有留言:

張貼留言