2008年7月24日 星期四

2008-07-24 (Thu) 叮叮Popcorn


外國好普通的microwave popcorn,但對於我,好新鮮,因為我咁大個女都未試過囉!


同事Betty帶回來的手信,今日一齊去拆封!




左右打開共三摺,分晒上下咁喎,係咪真係要跟足咁放入微波爐呢?又會有中文字既?!





close up 個 instruction先:





跟住就放入微波爐叮啦,Betty係外國讀書時成日當家常便飯咁食,所以訓練到可聽聲就知道幾時攪掂,勁!大家聽下,真係bon bon聲爆緊架!Jimmy sen又八掛啦,仲比我攝左入鏡,YEAH!!








由原本扁扁平平的包裝,變到脹卜卜了!




拎出黎要好小心,因為好熱架!


跟住同事咁楂住扯開就會好安全亦唔會"辣"親!


食落質感同真爆谷一模一樣,可惜呢個味道係咸,我食得唔太慣,但呢個經驗幾好,第時我一定會買d係屋企看門口,但係咪要大supermarket先有既呢?我想買甜味呀,咁可以一路煲劇/煲碟時食,十足係戲院咁!(...醒呀...發完夢未呀...)



沒有留言:

張貼留言