2008年7月25日 星期五

2008-07-25 (Fri) 出走一天


要清假了,所以今天放假,幾天前已決定...我要出走一天!


選擇了長洲,幾個原因:近來各方面都好大壓力,似乎無人能明白,一個人真係好無助,思緒亦好凌亂,唯有靠自己,希望能係陌生但舒服的地方把包袱放下;長洲以前都去過,同唔同的人,有唔同的景象,想回味同細看從前;長洲有得食又有海灘又有得行街,幾 relaxed;太陽哥哥亦曾到此消磨時間,整頓困惑,我亦想親身處於其中,體驗下佢當時的處境、所見所想及感覺!


呢條通往碼頭的天橋好新,我都係第一次行!



中環碼頭呢座野,都係第一次見!




往五號碼頭進發:



咁岩時間係坐慢船,太好了;今天,我想時間慢慢的過,能讓我好好珍惜...



快船21.5,慢船11.5,坐樓上冷氣艙加6.5,共18,都平過快船,明智!上船前買了早餐上船食!




船程大概一個鐘,一落船了,突然聽到di da 聲,原來下層有儀式,見到一個棺木從船身抬出,仲有著晒孝衣的一行家屬,原來同一架船,有d心寒...驚...





長洲其一特色,好多賣咸魚等乾貨舖頭,連海星都有呢!




其中一間仲係我開既呢!嘻嘻~~





迷你版小警車,好想試楂呀!





又係我開的好出名的張記魚蛋粉呀!哈哈!




搵到休推介的甜品舖,好期待個海澡芒果卷〔$6〕,點知未出,但唔怕,我大把時間,真係好好味喎!榴槤糯米糍就太多粉了〔$6〕,差點給"濁"親;另外個碗叫雪凍香芒湯圓楊枝甘露〔$20〕,芒果湯圓原來係透明既,望到入面的芒果肉,好特別,透明個層似大菜糕但又好煙韌喎!








我最鐘意呢度件件甜品細細件,仲可單件買,小食多滋味麻!食物大概分左幾個系列,影低左個menu參考:










偷拍了廚房呢,包緊榴槤肉呀!




天氣太熱,去左郵政局、體育館同圖書館嘆冷氣!






向海灘行去,唔錯的壁畫,好鐘意第一幅!






咁熱的天氣,真係有衝動想跳落水呢!





搶包山雖然已過左,但仍有好多包山小玩意,我最鐘意係個包山超人,可惜只係display only!



 


 


今日其一收穫係super size啤牌,又可表演魔術了!蝦...用呢幅啤牌玩鋤大D/冚棉胎,應該好好笑喎!我個腦又係專諗埋呢d野,哈哈!




出走一天的感覺幾特別,雖未能完全釋懷,但總算想通了很多,放開了很多;更何況,有d事根本不能解決,只可以叫自己去接受;每個人做野總有佢既原因,對方咁做,亦可能係因為我,先令佢有咁既選擇,去到一個自己唔明白既位,諗返轉頭,反而可能係自己做成;既然要去怪對方,不如怪自己?要學下:放低自己所想,感受下對方所想、所需,希望咁做能感動到對方,亦希望自己能堅持!



沒有留言:

張貼留言